Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Бєлова С.А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 17.

Бєлова С.А. (2020) ОПТИМІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ВИХОВАННЯ І РОЗВИТКУ ДИТИНИ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ШКІЛ 20-х рр. ХХ ст. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 34-43.

Бєлова С.А. (2018) ТРУДОВІ ШКОЛИ НІМЕЧЧИНИ ЯК ОСНОВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО РЕФОРМАТОРСЬКОГО РУХУ К. ХІХ-ПОЧ. ХХ СТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 31-39.

Бєлова С.А. (2017) КОНЦЕПЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКІЛ ПОЧ. ХХ СТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 26-34.

Бєлова С.А. (2017) ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА У ПРАКТИЦІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ БРЕМЕНСЬКИХ ШКІЛ 20-х рр. ХХ ст. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 60-63.

Бєлова С.А. (2016) ШЛЯХИ ГУМАНЇЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У БРЕМЕНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 8-11.

Тарарук Д.П. та Бєлова С.А. (2015) ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ СЛЕНГОВОЇ ЛЕКСИКИ В РОМАНІ ДЖ.Д. СЕЛІНДЖЕРА «НАД ПРІРВОЮ У ЖИТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 113-114.

Бєлова С.А. (2015) “НОВЫЙ РЕАЛИЗМ” В СОВРЕМЕННОЙ РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЕ: ПРОБЛЕМА ТЕРМИНОЛОГИИ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 120-122.

Бєлова С.А. (2007) ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ТВОРЧИХ СПАДЩИНАХ Л. ВИГОТСЬКОГО ТА Г. ШАРЕЛЬМАНА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 31-34.

Бєлова С.А. (2007) ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТУ ТА ГЕРОЯ В РОМАНАХ Б.АКУНІНА. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 146-152.

Бєлова С.А. (2005) МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКОЛАХ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 40-43.

Бєлова С.А. (2004) КОМПЛЕКСНЕ НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІВ БРЕМЕНСЬКОЇ ШКОЛИ 20-ХРР. ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 130-133.

Бєлова С.А. (2002) ГУМАНІСТИЧНА СУТНІСТЬ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКУ ХХ СТОРІЧЧЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 145-149.

Бєлова С.А. (2002) БРЕМЕНСЬКА НАУКОВА ШКОЛА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 96-100.

Бєлова С.А. (2002) ПРОБЛЕМИ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ НІМЕЦЬКОЇ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ ПОЧАТКУ ХХ СТ. (“ПЕДАГОГІКА ОСОБИСТОСТІ”). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 35-39.

Бєлова С.А. (2002) КОНЦЕПЦІЯ ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СИСТЕМІ ПРЕДСТАВНИКІВ БРЕМЕНСЬКОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 89-91.

Бєлова С.А. (2001) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХХ СТ. ТА АНТРОПОСОФСЬКА ПЕДАГОГІКА Р.ШТЕЙНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 151-155.

Бєлова С.А. (2000) ДО ПИТАННЯ ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 39-42.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:23:40 2024 EET.