Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Волошин В.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Розділ Книги | Стаття
Число елементів: 4.

Розділ Книги

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2016) МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ НА РИНКУ ПОСЛУГ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 195-200. ISBN 978-617-601-157-6

Стаття

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Волошин В.С. (2018) ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЛАНЦЮГУ ПОСТАВОК ОСВІТНЬОЇ ПОСЛУГИ. Маркетинг та логістика в системі менеджменту, 2018. с. 66-67.

Дейнега О.В. та Волошин В.С. (2017) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетингові інноації в осіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торговлі, 2017. с. 237-238.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2013) ДО ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА НА ФУНКЦІОНУВАННЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 232-233.

Цей список був створений у Wed Apr 24 22:01:48 2024 EEST.