Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Генсіцька-Антонюк Н.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 16.

Рибачук Л.О. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 40-41.

Демянчук В.І. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2022) Значущість теореми про три перпендикуляри в шкільному курсі математики. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 14-15.

Стельмах Н.Г. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2022) Використання дидактичних карток на уроках математики при вивченні теми "Інтеграл та його застосування". Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 75-76.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2021) ПОГЛЯДИ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ НА РОЗРОБКУ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 136-144. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2021) НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА З ГЕОМЕТРІЇ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 135-139. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2021) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ. Нова педагогічна думка, 2021 (№4). с. 110-113. ISSN 2520-6427

Антонюк М.С. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2019) ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА: ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯД. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 91-92.

Генсіцька-Антонюк Н.О. та Антонюк М.С. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ GRAN1 ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 35-37.

Ликова Т.А. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2018) ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 102-103.

Куруц Я.В. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2018) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ З ПАРАМЕТРАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ ППЗ GRAN1. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 94-95.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2016) ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 135-141. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОГО АНАЛІЗУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 149-156. ISSN 2411-4553

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2014) ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПІДРУЧНИКА ТА ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 22-24.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2013) ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 202-203.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2012) МАТЕМАТИЧНІ ЗДІБНОСТІ ЖІНКИ: ОСНОВНІ ТЕОРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 168-169.

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2011) РОЛЬ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 102-110.

Цей список був створений у Sat Dec 21 19:49:51 2024 EET.