Генсіцька-Антонюк Н.О. (2016) ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 135-141. ISSN 2411-4553
|
Text
Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито зміст поняття, «розумове виховання» як одного з основних компонентів виховного аспекту уроку. Досліджено мету та завдання розумового виховання. Наголошено на особливій ролі текстової задачі як засобу навчання, виховання і розвитку школярів. Аналіз робіт провідних методистів з математики дав можливість визначити чотири етапи процесу розв’язування сюжетної задачі. На конкретному прикладі з’ясовано, що в основі процесу розв’язування сюжетної математичної задачі лежать загальні розумові дії (зокрема, аналіз, синтез, абстрагування та узагальнення), які складають внутрішню структуру процесу розв’язування задачі. Доведено, що процес розв’язування текстової задачі є одним із засобів досягнення мети розумового виховання.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Генсіцька-Антонюк Н.О. Процес розв’язування текстових математичних задач як засіб розумового виховання учнів / Н.О.Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 135-141. |
Uncontrolled Keywords: | сюжетна задача, розумове виховання, етапи розв’язування задачі. |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Divisions: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 29 Oct 2020 08:16 |
Last Modified: | 29 Oct 2020 08:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1294 |
Actions (login required)
View Item |