Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ

Генсіцька-Антонюк Н.О. (2016) ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 135-141. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито зміст поняття, «розумове виховання» як одного з основних компонентів виховного аспекту уроку. Досліджено мету та завдання розумового виховання. Наголошено на особливій ролі текстової задачі як засобу навчання, виховання і розвитку школярів. Аналіз робіт провідних методистів з математики дав можливість визначити чотири етапи процесу розв’язування сюжетної задачі. На конкретному прикладі з’ясовано, що в основі процесу розв’язування сюжетної математичної задачі лежать загальні розумові дії (зокрема, аналіз, синтез, абстрагування та узагальнення), які складають внутрішню структуру процесу розв’язування задачі. Доведено, що процес розв’язування текстової задачі є одним із засобів досягнення мети розумового виховання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Генсіцька-Антонюк Н.О. Процес розв’язування текстових математичних задач як засіб розумового виховання учнів / Н.О.Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 135-141.
Ключові слова: сюжетна задача, розумове виховання, етапи розв’язування задачі.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 29 Жов 2020 08:16
Останні зміни: 29 Жов 2020 08:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1294

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу