Генсіцька-Антонюк Н.О. (2016) ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 135-141. ISSN 2411-4553
|
Текст
Генсіцька-Антонюк Н.О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито зміст поняття, «розумове виховання» як одного з основних компонентів виховного аспекту уроку. Досліджено мету та завдання розумового виховання. Наголошено на особливій ролі текстової задачі як засобу навчання, виховання і розвитку школярів. Аналіз робіт провідних методистів з математики дав можливість визначити чотири етапи процесу розв’язування сюжетної задачі. На конкретному прикладі з’ясовано, що в основі процесу розв’язування сюжетної математичної задачі лежать загальні розумові дії (зокрема, аналіз, синтез, абстрагування та узагальнення), які складають внутрішню структуру процесу розв’язування задачі. Доведено, що процес розв’язування текстової задачі є одним із засобів досягнення мети розумового виховання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Генсіцька-Антонюк Н.О. Процес розв’язування текстових математичних задач як засіб розумового виховання учнів / Н.О.Генсіцька-Антонюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 135-141. |
Ключові слова: | сюжетна задача, розумове виховання, етапи розв’язування задачі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 5 Математика. Природничі науки > 51 Математика |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Жов 2020 08:16 |
Останні зміни: | 29 Жов 2020 08:16 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1294 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |