Елементи, в яких автор: "Гнедко Н.М."
![]() | Вгору на рівень |
Монографія
Войтович І.С. та Войтович О.П. та Антонюк М.С. та Лаврентієва О.О. та Гарботюк Р.М. та Білан Н.М. та Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. та Дубич К.П. та Дущенко О.С. та Остапчук Н.О. та Гаврюсєва Т.О. та Павлова Н.С. та Ткачук Г.В. та Медведєва М.О. та Юзик О.П. та Юзик М.А. (2024) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інше. ФОП Гадяк Ж.В. друкарня "Волтньполіграф", Луцьк.
Стаття
Олесь Н.І. та Гнедко Н.М. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВА ОБРОБКА ФОТОГРАФІЇ». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 132-137.
Федорук Ю.О. та Гнедко Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНИХ УЧИЛИЩ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 80-84.
Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. (2021) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)», «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)», «КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ» В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 18-19.
Мельничук К.О. та Гнедко Н.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО МУЗЕЮ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 66-68.
Свиридюк Д. та Гнедко Н.М. (2021) ПОБУДОВА ІМІТАЦІЙНОЇ 3D МОДЕЛІ ПОШТОВОГО ВІДДІЛЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ FLEXSIM. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 106-107.
Гладовський Н.О. та Гнедко Н.М. (2021) ПРОГРАМА ДЛЯ ОТРИМАННЯ СКРІНУ ВИДІЛЕНОЇ ОБЛАСТІ ЕКРАНУ «SCREEN_EXTRACTOR». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 22-24.
Гнедко Н.М. (2020) КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДОКУМЕНТОЗНАВЦЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 42.
Гнедко Н.М. (2020) ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК СУЧАСНИХ КОМУНІКАЦІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 9-11.
Мельничук К.О. та Гнедко Н.М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ВИКОРИСТАННЯ ПЕРИФЕРІЙНИХ ПРИСТРОЇВ КОМП’ЮТЕРА». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 134-135.
Остапчук У.В. та Гнедко Н.М. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЯСНЮВАЛЬНО-ІЛЮСТРАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 39-40.
Новак Д.О. та Гнедко Н.М. (2020) ІМІТАЦІЙНЕ 3D МОДЕЛЮВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ FLEXSIM. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 22-23.
Кожан І.Р. та Гнедко Н.М. (2020) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРЕДОВИЩА SCRATCH. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 24-25.
Гнедко Н.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 96-97.
Базилюк Ю.В. та Гнедко Н.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ПОЗААУДИТОРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 46-47.
Гнедко Н.М. та Антонюк М.С. та Гульчук В.А. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 8-9.
Новак Д.О. та Гнедко Н.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 20-21.
Ярмольчук М.О. та Гнедко Н.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМУ СОРТУВАННЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАВДАНЬ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 95-96.
Гаїн П.Ю. та Гнедко Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 11-12.
Гнедко Н.М. (2018) ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ ТА ЗАСІБ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 12-14.
Сардарян А.В. та Гнедко Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПОСІБНИКІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 30-31.
Гнедко Н.М. (2017) ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 44-48.
Гнедко Н.М. (2017) ХМАРНІ СЕРВІСИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 89-91.
Гнедко Н.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-КОНТРОЛЮЮЧОГО КОМПЛЕКСУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 117-119.
Гнедко Н.М. (2015) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015.
Гнедко Н.М. (2014) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 115-120.
Гнедко Н.М. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 25-27.
Войтович І.С. та Гнедко Н.М. (2013) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕНЦИКЛОПЕДІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ВЕЛИЧИН – ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП'ЮТЕРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.7): (50). с. 26-30.
Гнедко Н.М. (2013) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 53-55.
Павлова Н.С. та Гнедко Н.М. (2012) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИКА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 105-107.
Гнедко Н.М. та Белешко Д.Т. (2008) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ГЕОМЕТРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 24-25.
Гнедко Н.М. (2007) ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ INTERNET В ОСВІТНІХ ЦІЛЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 123-124.
Остапчук У.В. та Гнедко Н.М. ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE MEET В УПРАВЛІНІ ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 78-81.