Елементи, в яких автор: "Гнедко Н.М."
![]() | Вгору на рівень |
Монографія
Войтович І.С. та Войтович О.П. та Антонюк М.С. та Лаврентієва О.О. та Гарботюк Р.М. та Білан Н.М. та Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. та Дубич К.П. та Дущенко О.С. та Остапчук Н.О. та Гаврюсєва Т.О. та Павлова Н.С. та Ткачук Г.В. та Медведєва М.О. та Юзик О.П. та Юзик М.А. (2024) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інше. ФОП Гадяк Ж.В. друкарня "Волтньполіграф", Луцьк.
Стаття
Алконова Д. та Гнедко Н.М. (2025) МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 13-15.
Чернова О. та Гнедко Н.М. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 137-140.
Гнедко Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОЄКТНИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНЕРА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 42-45.
Олесь Н.І. та Гнедко Н.М. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВА ОБРОБКА ФОТОГРАФІЇ». Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 132-137.
Федорук Ю.О. та Гнедко Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНИХ УЧИЛИЩ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 80-84.
Гнедко Н.М. (2023) РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2023. с. 12-13.
Кравчук О. та Гнедко Н.М. (2023) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2023. с. 38-42.
Федорук Ю. та Гнедко Н.М. (2023) ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2023. с. 78-80.
Березюк Н.П. та Гнедко Н.М. (2023) ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 5-6 КЛАСІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2023. с. 7-11.
Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2022. с. 19-21.
Гнедко Н.М. та Матвійчук Л.А. (2021) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)», «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)», «КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ» В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 18-19.
Мельничук К.О. та Гнедко Н.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО МУЗЕЮ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 66-68.
Гнедко Н.М. (2021) МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ДИЗАЙНУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАВДАНЬ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 11-13.
Свиридюк Д. та Гнедко Н.М. (2021) ПОБУДОВА ІМІТАЦІЙНОЇ 3D МОДЕЛІ ПОШТОВОГО ВІДДІЛЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ FLEXSIM. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 106-107.
Кожан І.Р. та Гнедко Н.М. (2021) ЗАВДАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ SCRATCH ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2021. с. 122-124.
Гладовський Н.О. та Гнедко Н.М. (2021) ПРОГРАМА ДЛЯ ОТРИМАННЯ СКРІНУ ВИДІЛЕНОЇ ОБЛАСТІ ЕКРАНУ «SCREEN_EXTRACTOR». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 22-24.
Гнедко Н.М. (2020) КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДОКУМЕНТОЗНАВЦЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 42.
Гнедко Н.М. (2020) ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК СУЧАСНИХ КОМУНІКАЦІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 9-11.
Мельничук К.О. та Гнедко Н.М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ВИКОРИСТАННЯ ПЕРИФЕРІЙНИХ ПРИСТРОЇВ КОМП’ЮТЕРА». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 134-135.
Остапчук У.В. та Гнедко Н.М. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЯСНЮВАЛЬНО-ІЛЮСТРАТИВНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 39-40.
Новак Д.О. та Гнедко Н.М. (2020) ІМІТАЦІЙНЕ 3D МОДЕЛЮВАННЯ В СЕРЕДОВИЩІ FLEXSIM. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 22-23.
Кожан І.Р. та Гнедко Н.М. (2020) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРЕДОВИЩА SCRATCH. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 24-25.
Гнедко Н.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІЙ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 96-97.
Базилюк Ю.В. та Гнедко Н.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ОБЛІКУ ПОЗААУДИТОРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 46-47.
Гнедко Н.М. та Антонюк М.С. та Гульчук В.А. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 8-9.
Новак Д.О. та Гнедко Н.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 20-21.
Ярмольчук М.О. та Гнедко Н.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ АЛГОРИТМУ СОРТУВАННЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАВДАНЬ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 95-96.
Гаїн П.Ю. та Гнедко Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ІНФОРМАТИКИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 11-12.
Гнедко Н.М. (2018) ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ ТА ЗАСІБ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 12-14.
Сардарян А.В. та Гнедко Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПОСІБНИКІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 30-31.
Демчук В.О. та Батишкіна Ю.В. та Гнедко Н.М. (2018) СТВОРЕННЯ САЙТУ АНАЛІТИКИ АГІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 105-106.
Касянчук В.О. та Гнедко Н.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 114-116.
Сардарян А.В. та Батишкіна Ю.В. та Гнедко Н.М. (2018) СТВОРЕННЯ ЛЕНДІНГУ ПОРТФОЛІО ВЕБ-РОЗРОБНИКА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 149-151.
Гнедко Н.М. (2017) ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 44-48.
Гнедко Н.М. (2017) ХМАРНІ СЕРВІСИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 89-91.
Гнедко Н.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-КОНТРОЛЮЮЧОГО КОМПЛЕКСУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 117-119.
Гнедко Н.М. (2015) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015.
Гнедко Н.М. (2014) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 115-120.
Гнедко Н.М. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 25-27.
Гнедко Н.М. (2014) ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ОНОВЛЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО МУЗЕЮ ЯК ОСВІТНЬОГО РЕСУРСУ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 16-17.
Войтович І.С. та Гнедко Н.М. (2013) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕНЦИКЛОПЕДІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИЧНИХ ВЕЛИЧИН – ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП'ЮТЕРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.7): (50). с. 26-30.
Гнедко Н.М. (2013) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 53-55.
Гнедко Н.М. (2013) ВІРТУАЛЬНИЙ МУЗЕЙ ЯК НОВИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 13-14.
Павлова Н.С. та Гнедко Н.М. (2012) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИКА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 105-107.
Гнедко Н.М. (2012) ІСТОРИКО-ІНФОРМАТИЧНА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ІНФОРМАТИКИ». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2012. с. 13.
Гнедко Н.М. та Белешко Д.Т. (2010) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 36-37.
Гнедко Н.М. та Белешко Д.Т. (2008) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ГЕОМЕТРІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 24-25.
Гнедко Н.М. (2008) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ЗАСТОСОВУВАТИ НОВІТНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008. с. 8-9.
Малашенкова І.А. та Гнедко Н.М. (2008) ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСІБ РЕКЛАМУВАННЯ БРЕНДА. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008. с. 77-78.
Гнедко Н.М. (2008) КОМП’ЮТЕРНИЙ ДИЗАЙН – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008. с. 72-73.
Вишневська В.В. та Гнедко Н.М. (2008) СТВОРЕННЯ ДИЗАЙНУ УПАКОВКИ ЗА ДОПОМОГОЮ QUARKWRAPTURE 1.5. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2008. с. 69-70.
Гнедко Н.М. (2007) ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ INTERNET В ОСВІТНІХ ЦІЛЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2007. с. 123-124.
Остапчук У.В. та Гнедко Н.М. ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE MEET В УПРАВЛІНІ ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 78-81.
Методичні рекомендації
Гнедко Н.М. та Шліхта Г.О. та Шроль Т.С. (2022) НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИКИ (НАВЧАЛЬНОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ) ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЯМИ) СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ 015.39 ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]



