Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Джава Н.А."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 35.

Стаття

Білецька Х. та Джава Н.А. (2023) НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 280-281.

Джава Н.А. та Дем'янчук І. (2023) SCHREIBAUFGABEN UND IHRE ROLLE BEIM LERNEN DER FREMDSPRACHEN. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 298-299.

Берда А. та Джава Н.А. (2023) SCHWIERIGKEITEN BEIM VERFASSEN FREMDSPRACHLICER TEXTE. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2023. с. 276-278.

Тимощук М.В. та Джава Н.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ ДИСКУСІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 185-187.

Богів І.Г. та Джава Н.А. (2018) МІСЦЕ ІНТЕРНЕТ-КОНТЕНТУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 16-18.

Карась М.В. та Джава Н.А. (2018) МЕТОДИКА ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 74-76.

Богів І.Г. та Джава Н.А. (2017) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 13-14.

Дейнеко А.І. та Джава Н.А. (2017) РОЛЬОВІ ІГРИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 42-43.

Зелінська А.В. та Джава Н.А. (2017) ІГРОВІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 57-58.

Джава Н.А. та Шевчук О.В. (2016) ВМІННЯ ТВОРЧОГО ПИСЬМА НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 69-72.

Коханевич М.І. та Джава Н.А. (2016) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 48-51.

Джава Н.А. та Пивоварчук Т.О. (2016) ЗАВДАННЯ, ВПРАВИ ТА СПОСОБИ ІНТЕРАКЦІЇ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЯ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 108-110.

Зелінська А.В. та Джава Н.А. (2016) ЧИТАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Філологічні витоки, 2016. с. 216-219.

Коханевич М.І. та Джава Н.А. (2016) МЕТОД ПОВНОЇ ФІЗИЧНОЇ РЕАКЦІЇ ЯК НОВИЙ ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ЛЕКСИКИ. Філологічні витоки, 2016. с. 223-225.

Маньковська О.Я. та Джава Н.А. (2016) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Філологічні витоки, 2016. с. 225-229.

Шевчук О.В. та Джава Н.А. (2016) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТВОРЧОГО ПИСЬМА ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Філологічні витоки, 2016. с. 243-246.

Джава Н.А. (2016) ZEHN MERKMALE GUTEN UNTERRICHTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 207-210.

Гуменюк Я.О. та Джава Н.А. (2015) ДИСКУСІЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 44-45.

Карамач О.Ю. та Джава Н.А. (2015) ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 61-63.

Киричук О.М. та Джава Н.А. (2015) МЕТОДИ НАВЧАННЯ КРЕАТИВНОГО ПИСЬМА НА УРОЦІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 66-68.

Коханевич М.І. та Джава Н.А. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 79-80.

Гуменюк Я.О. та Джава Н.А. (2015) ЕТАПИ НАВЧАННЯ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ НІМЕЦЬКОМОВНИХ АВТЕНТИЧНИХ ТЕКСТІВ. Філологічні витоки, 2015. с. 326-330.

Джава Н.А. (2015) DEUTSCH LEHREN LERNEN: BESONDERHEITEN DES HANDLUNGSORIENTIERTEN FREMDSPRACHENUNTERRICHTS. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2015 (Вип.54). с. 27-29. ISSN 2519-2558

Джава Н.А. (2015) GRUPPENLESEN MIT VIER STRATEGIEN – REZIPROKES LERNEN UND LEHREN. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 151-154.

Гуменюк Я.О. та Джава Н.А. (2014) АВТЕНТИЧНІ ТЕКСТИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 401-405.

Карамач О.Ю. та Джава Н.А. (2014) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УСНОГО НІМЕЦЬКОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 430-435.

Литвинчук О.М. та Джава Н.А. (2014) НАВЧАННЯ ПИСЬМА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2014. с. 460-465.

Джава Н.А. (2013) РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМИ ТЕКСТАМИ НА ЗАНЯТТІ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 34-36.

Кабуш І.Ю. та Джава Н.А. (2013) ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 88-89.

Мороз О.М. та Джава Н.А. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО–КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ УЧНІВ ІНШОМОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 123-125.

Новак Ю.Ю. та Джава Н.А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 137-139.

Джава Н.А. (2011) LITERATURVERMITTLUNG IM DAF-UNTERRICHT. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2011 (Вип.2). с. 89-92.

Джава Н.А. (2010) HANDLUNGSORIENTIERTER FREMDSPRACHENUNTERRICHT: WIE GEHT DAS IN DER PRAXIS? (AUS DER PRAXIS - FÜR DIE PRAXIS). Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 129-134.

Джава Н.А. (2007) ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 202-204.

Методичні рекомендації

Джава Н.А. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 26 01:00:40 2024 EEST.