ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Джава Н.А. (2007) ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). pp. 202-204.

[img] Text
Джава Н.А

Download (104MB)

Abstract

У даній статті розглядається роль особистісно-діяльнісного підходу у процесі навчання іноземних мов, аналізуються різні погляди на актуальність даної проблеми.

Item Type: Article
Additional Information: Джава Н.А. Особистісно-діяльнісний підхід у процесі навчання іноземних мов / Н.А. Джава // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 202-204.
Uncontrolled Keywords: особистісно-діяльнісний підхід, особистість, процес навчання, діяльність, мета освіти
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 14 Apr 2021 18:28
Last Modified: 14 Apr 2021 18:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6169

Actions (login required)

View Item View Item