Джава Н.А. (2007) ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 202-204.
Текст
Джава Н.А Завантажити (104MB) |
Анотація
У даній статті розглядається роль особистісно-діяльнісного підходу у процесі навчання іноземних мов, аналізуються різні погляди на актуальність даної проблеми.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джава Н.А. Особистісно-діяльнісний підхід у процесі навчання іноземних мов / Н.А. Джава // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 202-204. |
Ключові слова: | особистісно-діяльнісний підхід, особистість, процес навчання, діяльність, мета освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра романо-германської філології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 14 Квіт 2021 18:28 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2021 18:28 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6169 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |