Елементи, в яких автор: "Дружиніна І.А."
Вгору на рівень |
Стаття
Камінська О.В. та Дружиніна І.А. (2023) ВЗАМОЗВ’ЯЗОК ТОЛЕРАНТНОСТІ ДО НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 20. с. 69-76. ISSN 2518-7503
Парчук Т. та Дружиніна І.А. (2023) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МОЛОДІ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 96-97.
Дружиніна І.А. та Парчук Т.О. (2023) СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 31-32.
Камінська О.В. та Дружиніна І.А. (2019) ДИНАМІКА ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 87-93. ISSN 2518-7503
Мельник І. та Дружиніна І.А. (2019) ВПЛИВ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ СТРАХУ НА ОСОБИСТІСТЬ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 81-83.
Миколайчук Ю. та Дружиніна І.А. (2019) ОСНОВНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМПАТІЇ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 84-86.
Мислінчук Ю. та Дружиніна І.А. (2019) ПСИХОАНАЛІЗ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ НИЗЬКОЇ САМООЦІНКИ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 89-91.
Артемова О.І. та Дружиніна І.А. (2018) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЕДУЧОГО ТРЕНІНГОВИХ ГРУП. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 18-24. ISSN 2518-7503
Альтмарк Анна та Дружиніна І.А. (2018) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Актутальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 8-9.
Мельник Ірина та Дружиніна І.А. (2018) ВПЛИВ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ТРИВОГИ ТА СТРАХУ НА ОСОБИСТІСТЬ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 84-86.
Мирончук Діана та Дружиніна І.А. (2018) ВПЛИВ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ ПІДЛІТКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 86-89.
Мислінчук Юлія та Дружиніна І.А. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДАТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДО ЕМПАТІЇ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 89-92.
Сторож О.В. та Дружиніна І.А. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ТА ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У СОЦІУМІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 268-272. ISSN 2518-7503
Дружиніна І.А. (2015) ЕМПАТІЯ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 78-81.
Дружиніна І.А. (2014) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 59-61.
Дружиніна І.А. (2013) ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК УМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 67-69.
Дружиніна І.А. (2010) ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ІДЕНТИЧНОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 31-34.
Дружиніна І.А. (2008) ТРЕНІНГ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 52-55.
Дружиніна І.А. (2007) ФЕНОМЕН ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЇ В РУСЛІ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 48-52.
Дружиніна І.А. (2004) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ САМОСВІДОМОСТІ В ПРОЦЕСІФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 52-54.