Елементи, в яких автор: "Мороз Л.В."
Вгору на рівень |
Мороз Л.В. та Лосінець Ю.О. (2024) РОЛЬ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК У ФОРМУВАННІ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНЯТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 108-111.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. та Ковалюк В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-БЛОГІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 120-125. ISSN 2411-4553
Войтович Л.О. та Мороз Л.В. (2024) ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПТУ ПОЛІТИКА (НА МАТЕРІАЛІ АМЕРИКАНСЬКОГО АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 122-123.
Мічуда Н.М. та Мороз Л.В. (2024) КОНЦЕПТ «ЖИТЛО» В АНГЛІЙСЬКІЙ СУЧАСНІЙ ФРАЗЕОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 125-126.
Мороз Л.В. (2022) РОЛЬ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО АСПЕКТУ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 51-54.
Мороз Л.В. та Нездюр А.В. (2020) ЗНАЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ЯК СЕНСИТИВНОГО ПЕРІОДУ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 27-28.
Мороз Л.В. та Юсенко Н.І. (2020) ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 39-41.
Мороз Л.В. та Мирончук О.О. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ЕЛЕМЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 68-70.
Мороз Л.В. (2020) МЕТАЖАНРОВА ПРИРОДА РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 96-99.
Мороз Л.В. та Гречун І.П. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 75-76.
Мороз Л.В. та Кухновець Л.П. (2019) ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ МУЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 53-55.
Мороз Л.В. та Панасюк К.А. (2019) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: АСПЕКТ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 134-137.
Мороз Л.В. та Хрящевська Т.В. (2019) ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 61-63.
Мороз Л.В. та Швець І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 131-134.
Мороз Л.В. (2019) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОЗНАКИ ТА ХУДОЖНІЙ ФЕНОМЕН РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 19-23.
Мороз Л.В. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 23-26.
Мороз Л.В. (2018) ДО ПИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ОБʼЄКТИВАЦІЇ РОЛЬОВОЇ ЛІРИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 22-23.
Мороз Л.В. та Деркач Т.В. (2018) ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 33-36.
Мороз Л.В. та Мороз Н.М. (2018) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ «НЕНАВИСТІ» В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АМЕРИКАНСЬКІЙ МОВНИХ СВІДОМОСТЯХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 14-19.
Мороз Л.В. та Мулик Д.В. (2018) МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 93-98.
Мороз Н.М. та Мороз Л.В. (2018) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ БІНАРНИХ КОНЦЕПТІВ «ЛЮБОВ/LOVE» ТА «НЕНАВИСТЬ /HATE (HATRED)». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 318-320.
Мороз Л.В. (2017) МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 33-38.
Мороз Л.В. та Дорошенко С.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ, ЯК ЗАСОБУ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін (2017). с. 51-53.
Мороз Л.В. та Кирилюк Н.О. (2017) ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 79-82.
Мороз Л.В. та Мороз Н.М. (2017) ПРО ПИТАННЯ МОВНОЇ ТА КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ КАРТИНИ СВІТУ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СВІДОМОСТІ НАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 132-135.
Мороз Л.В. (2017) ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ФРН ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін (2017). с. 25-27.
Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. та Василькевич С.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОРТФОЛІО В ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 71-74.
Мороз Л.В. (2017) ЗВ’ЯЗОК МОВИ І КУЛЬТУРИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 199-204.
Мороз Н.М. та Мороз Л.В. (2017) СУЧАСНА МЕТОДОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 365-367.
Мороз Л.В. та Дацюк А.В. (2016) БРИТАНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ ОБ’ЄКТИВАЦІЇ ТЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 24-28.
Мороз Л.В. та Король О.Ю. (2016) ПРО КОНЦЕПЦІЮ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ, ЗАОЧНОЇ І ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 81-84.
Мороз Л.В. та Коцвай Ю.Я. (2016) ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 60-64.
Мороз Л.В. та Мороз Н.М. (2016) МІСЦЕ ТА РОЛЬ ГРИ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 43-47.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. та Ковалюк В.В. (2016) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА МОВНУ СИТУАЦІЮ В УКРАЇНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 60-63.
Мороз Л.В. та Дуброва А.С. та Трофімчук В.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 86-89.
Мороз Л.В. та Дуброва А.С. та Трофімчук В.М. (2016) СУГЕСТОПЕДІЯ ЯК МЕТОД ІНТЕНСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 58-61.
Мороз Л.В. та Батин А.В. та Король О.Ю. (2015) НІМЕЦЬКИЙ РОМАНТИЗМ: СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА МЕТОДИЧНІ СТРАТЕГІЇ ВИВЧЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 110-113.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2015) ПРО РОЗРОБКУ НОВІТНІХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 75-78.
Мороз Л.В. та Краля І.В. (2015) ДОСЛІДЖЕННЯ ДИСКУРСИВНИХ СТРАТЕГІЙ ПОМ'ЯКШЕННЯ ТА ДИСКРЕДИТАЦІЇ ЕВФЕМІЗМІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 64-66.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2015) ЕЛІПТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ У НІМЕЦЬКІЙ ВІЙСЬКОВІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 8-11.
Мороз Л.В. та Скібчик А.В. (2015) ДО ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКИХ ТА НІМЕЦЬКИХ ТЕРМІНОЕЛЕМЕНТІВ-ЛАТИНІЗМІВ: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 11-15.
Мороз Л.В. та Кисляк О.В. (2015) ЗНАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ РОМАНА БЖЕСЬКОГО ДЛЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ІСТОРИЧНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 99-103.
Мороз Л.В. та Шкода Н.В. (2015) СЮЖЕТНО–КОМПОЗИЦІЙНІ НОВАЦІЇ – ПРОВІДНИЙ ЧИННИК ЖАНРОВОГО РОЗВИТКУ ХУДОЖНІХ ЖИТТЄПИСІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 103-107.
Мороз Л.В. та Новосад Н.І. (2015) DIE STUNDE DER INDIVIDUALITÄT IN DER PÄDAGOGIK. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 186-189.
Мороз Л.В. (2015) POLEMIK: BILDUNG GEGEN AUSBILDUNG. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 180-186.
Король О.Ю. та Мороз Л.В. (2014) ЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ СТИЛЮ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 24-26.
Краля І.В. та Мороз Л.В. (2014) ЧАС І ПРОСТІР У ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ ЯК ВИДОВА ОЗНАКА МЕМУАРНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 32-33.
Крук М. та Мороз Л.В. (2014) РІВНІ ТА ОДИНИЦІ ПЕРЕКЛАДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 18-21.
Мороз Л.В. (2014) ЗАВЕРШАЛЬНА ФАЗА ЕВОЛЮЦІЇ КОННІ-КЕТЧЕРІВСЬКОГО ПАМФЛЕТУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 38-39.
Новосад Н.І. та Мороз Л.В. (2014) ХУДОЖНЯ БІОГРАФІЯ ЯК РІЗНОВИД РЕНЕСАНСНОЇ «ЛІТЕРАТУРИ ФАКТУ». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 42-44.
Опанасюк І.О. та Мороз Л.В. (2014) СЛОВА В ЧАСІ (НЕОЛОГІЗМИ, АРХАЇЗМИ ТА ІСТОРИЗМИ): ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 7-10.
Пашкевич М. та Мороз Л.В. (2014) СИНТАКСИЧНИЙ РІВЕНЬ І ЙОГО ОДИНИЦЯ: РЕЧЕННЯ/ВИСЛОВЛЮВАННЯ ТА ЇХ ДИФІНІЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 21-24.
Пашко І.О. та Мороз Л.В. (2014) ЖАНРОВО-СТИЛІСТИЧНА ДОМІНАНТА В ПЕРЕКЛАДІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 10-12.
Скібчик А.В. та Мороз Л.В. (2014) ОРИГІНАЛ ЯК ДИСКУРС: СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ СПІВРОЗМОВНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 3-4.
Шкода Н. та Мороз Л.В. (2014) СЮЖЕТНО-КОМПОЗИЦІЙНІ НОВАЦІЇ – ПРОВІДНИЙ ЧИННИК ЖАНРОВОГО РОЗВИТКУ ХУДОЖНІХ ЖИТТЄПИСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 39-42.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2014) ЖАНРОВА СУТНІСТЬ КЛАСИЧНОЇ НОВЕЛІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ У ТВОРАХ Б. РІЧА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 92-97.
Мороз Л.В. та Король О.Ю. (2013) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 45-47.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2013) «ЗВІТИ ПРО ВОЯЖ» Е.ГЕЙЄСА, ФРЕНСІСА ПРЕТТІ ТА РІЧАРДА ФЕРРІСА В КОНТЕКСТІ АНГЛІЙСЬКОЇ РЕНЕСАНСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ МАНДРІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 20-24.
Руда К. та Мороз Л.В. (2013) СПЕЦИФІЧНІ ОЗНАКИ МЕМУАРНОЇ ПРОЗИ ЄЛИЗАВЕТИНСЬКИХ МАНДРІВНИКІВ У ТВОРЧОСТІ ЕДВАРДА ГЕЙЄСА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 153-155.
Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. (2013) КОМУНIКAТИВНA МEТОДИКA НAВЧAННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДEНТIВ ПРОФEСIЙНО-ПРИРОДНИЧОГО СПРЯМУВAННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 74-77.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2013) РОЛЬ СПОГАДІВ АНГЛІЙСЬКИХ МАНДРІВНИКІВ-ДИПЛОМАТІВ У ФОРМУВАННІ УЯВЛЕНЬ АНГЛІЙЦІВ ПРО РОСІЮ КІНЦЯ XVII- ПОЧ. XVIII СТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 28-31.
Король О.Ю. та Мороз Л.В. (2012) АНГЛІЙСЬКИЙ ОФІЦІЙНО-ДІЛОВИЙ СТИЛЬ МОВЛЕННЯ: ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНА СПЕЦИФІКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 26-30.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2012) ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖАНРОВОЇ СУТНОСТІ КЛАСИЧНОЇ НОВЕЛІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ Б.РІЧА). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 42-46.
Мороз Л.В. та Мельничук Л.В. (2012) „ГАМЛЕТ” В.ШЕКСПІРА ЯК ФІЛОСОФСЬКА ТРАГЕДІЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 22-26.
Мороз Л.В. та Мороз Л.М. (2012) ФЕНОТИП СУБ'ЄКТА І ОБ'ЄКТА ІСТОРІЇ ЯК ЧИННИК ЖАНРОТВОРЕННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 14-17.
Мороз Л. та Мороз Л.В. (2012) КОННІ-КЕТЧЕРІВСЬКИЙ ПАМФЛЕТ - ЯК НОВИЙ ТИП ХУДОЖНЬОГО ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 113-114.
Безкоровайна О.В. та Мороз Л.В. (2012) АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки, 2012: Вип. 64. с. 48-52. ISSN 2664-0155
Мороз Л.В. та Данілова Н.Р. та Трофімчук В.М. (2012) ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЖЕСТОВОЇ ТРАДИЦІЇ XVI СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 17-19.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2011) ЛЕКСИЧНА КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВА СЕМАНТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2011 (Вип.2). с. 34-38.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2011) ПРО РОЛЬ ФУНКЦІОНАЛЬНО-СЕМАНТИЧНИХ ПОЛІВ У ВИЗНАЧЕНИХ РІЗНОВИДАХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2011 (Вип.2). с. 30-33.
Мороз Л.В. (2010) РОМАН-СПОВІДЬ "ЧОРНИЙ ОБЕЛІСК": ОСОБИСТІСНЕ ОСМИСЛЕННЯ ІСТОРІЇ ЛЮДСТВА Й ЖИТТЯ ЛЮДИНИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 45-52.
Мороз Л.В. (2010) ОСОБИСТІСНИЙ ПОШУК ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ У РОМАНІ «ТРІУМФАЛЬНА АРКА». Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 41-45.
Мороз Л.В. та Ковалюк В.В. та Черуха Н.В. (2009) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЗАСВОЄННЯ ІНШОМОВНИХ СЛІВ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 92-95.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2009) СПЕЦИФІКА РОБОТИ НАД ТЕРМІНАМИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 58-63.
Мороз Л.В. та Пашко І.О. (2009) ОСНОВНІ ПИТАННЯ ПРИНЦИПІВ І КРИТЕРІЇВ ВІДБОРУ ТА ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МІНІМУМУ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 63-65.
Мороз Л.В. (2008) НОВА ОЦІНКА ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ У РОМАНІ „ЧАС ЖИТИ І ЧАС ПОМИРАТИ” ЕРІХА МАРІЇ РЕМАРКА. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2008 (Вип.13). с. 201-204. ISSN 2519-1942
Колосюк Л.В. та Мороз Л.В. (2008) «БУДДЕНБРОКИ» Т.МАННА – ЛІТЕРАТУРНИЙ ШЕДЕВР ТА ДІЙСНІСТЬ У ФАКТАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 234-236.
Поліщук–Герасимчук О. та Мороз Л.В. (2008) ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНОГО ТИПУ КУЛЬТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 243-244.
Мороз Л.В. та Борщик В.І. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ МЕХАНІЗМИ ПИСЬМА ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ВНЗ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 70-73. ISSN 2078-1016
Дуброва А.С. та Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. (2007) ІЗ ІСТОРІЇ ВИНИКНЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗОШ ТА ВНЗ. Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 131-133. ISSN 2078-1016
Мороз Л.В. та Дуброва А.С. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ ТА СТУДЕНТАМИ ДІЛОВОГО ІНОЗЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 176-178.
Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ КОМЕНТАР ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 178-181.
Мороз Л.В. та Дохненко Н.Р. та Самолюк І.В. (2006) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 150-153.
Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. (2003) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 174-175.
Мороз Л.В. (2002) ВИКОРИСТАННЯ ЛОГІКО–СМИСЛОВИХ СХЕМ І МОВНИХ КЛІШЕ ДЛЯ АРГУМЕНТОВАНОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ В ДИСКУСІЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 95-100.
Мороз Л.В. (2002) ПРОБЛЕМА ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИКИ ЯК РОЗВИТОК РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 44-48.