ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

Мороз Л.В. and Деркач Т.В. (2018) ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 33-36.

[img]
Preview
Text
Мороз Л.В., Деркач Т.В..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

Досліджено особливості вивчення німецької мови в початкових класах згідно компетентнісного підходу. Відзначається, що новою одиницею виміру освіченості людини має стати компетентність, а результатом навчання – здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Це стосується як навчання дітей, так і підготовки та перепідготовки вчителів.

Item Type: Article
Additional Information: Мороз Л.В. Початковий етап вивчення німецької мови в умовах нової української школи: компетентнісний підхід / Л.В.Мороз, Т.В.Деркач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 33-36.
Uncontrolled Keywords: компетентнісний підхід, компетентність, НУШ, початкова школа, німецька мова
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Факультет іноземної філології > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 10 Sep 2020 08:34
Last Modified: 10 Sep 2020 08:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/599

Actions (login required)

View Item View Item