Мороз Л.В. та Деркач Т.В. (2018) ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 33-36.
|
Текст
Мороз Л.В., Деркач Т.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Досліджено особливості вивчення німецької мови в початкових класах згідно компетентнісного підходу. Відзначається, що новою одиницею виміру освіченості людини має стати компетентність, а результатом навчання – здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Це стосується як навчання дітей, так і підготовки та перепідготовки вчителів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л.В. Початковий етап вивчення німецької мови в умовах нової української школи: компетентнісний підхід / Л.В.Мороз, Т.В.Деркач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 33-36. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід, компетентність, НУШ, початкова школа, німецька мова |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 10 Вер 2020 08:34 |
Останні зміни: | 10 Вер 2020 08:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/599 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |