Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

Мороз Л.В. та Деркач Т.В. (2018) ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 33-36.

[img]
Перегляд
Текст
Мороз Л.В., Деркач Т.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Досліджено особливості вивчення німецької мови в початкових класах згідно компетентнісного підходу. Відзначається, що новою одиницею виміру освіченості людини має стати компетентність, а результатом навчання – здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Це стосується як навчання дітей, так і підготовки та перепідготовки вчителів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мороз Л.В. Початковий етап вивчення німецької мови в умовах нової української школи: компетентнісний підхід / Л.В.Мороз, Т.В.Деркач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 33-36.
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, НУШ, початкова школа, німецька мова
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 10 Вер 2020 08:34
Останні зміни: 10 Вер 2020 08:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/599

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу