Мороз Л.В. та Деркач Т.В. (2018) ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 33-36.
| 
 | Текст Мороз Л.В., Деркач Т.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд | 
Анотація
Досліджено особливості вивчення німецької мови в початкових класах згідно компетентнісного підходу. Відзначається, що новою одиницею виміру освіченості людини має стати компетентність, а результатом навчання – здатність діяти в різноманітних проблемних ситуаціях. Це стосується як навчання дітей, так і підготовки та перепідготовки вчителів.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мороз Л.В. Початковий етап вивчення німецької мови в умовах нової української школи: компетентнісний підхід / Л.В.Мороз, Т.В.Деркач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 33-36. | 
| Ключові слова: | компетентнісний підхід, компетентність, НУШ, початкова школа, німецька мова | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови | 
| Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Редактор | 
| Дата внесення: | 10 Вер 2020 08:34 | 
| Останні зміни: | 10 Вер 2020 08:34 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/599 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


