Елементи, в яких автор: "Остапчук М.В."
Вгору на рівень |
Остапчук М.В. (2023) ЦІЛІСНА СИСТЕМА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА ЗВО І УЧНЯ ЯК СПОСІБ ПІДГОТОВКИ ТАЛАНОВИТОЇ МОЛОДІ (НА ПРИКЛАДІ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ). Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 218-230. ISSN 2411-4553
Остапчук М.В. (2023) ПРОБЛЕМИ ПОШУКУ СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ. Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення : європейський та національний вимір, 2023. с. 64-68.
Остапчук М.В. (2023) ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ. Модернізація освіти та соціальної роботи в контексті глобальних викликів, 2023. с. 85-90.
Остапчук М.В. (2021) КОЕФІЦІЄНТ ПРОПОРЦІЙНОСТІ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ. Класична дидактика і новітні педагогічні технології в системі дистанційної природничої освіти, 2021. с. 18-21.
Романюк С.К. та Остапчук М.В. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 15-19.
Остапчук М.В. (2020) ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНА МОДЕЛЬ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ. Освіта та наука: пам'ятаючи про минуле, творимо майбутнє, 2020. с. 187-189.
Остапчук М.В. (2017) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ З ФІЗИКИ «СВІТЛОВИЙ ПОТІК І ФОТОМЕТРИЧНІ ВЕЛИЧИНИ» В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 67-71.
Остапчук М.В. (2017) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ З ФІЗИКИ «ДІЯ МАГНІТНОГО ПОЛЯ НА СТРУМ І ЗАРЯДИ» В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 56-62.
Остапчук М.В. (2017) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ КЕРІВНИЦТВОМ НАЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Управління в освіті, 2017. с. 87-89.
Остапчук М.В. (2017) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ АТОМНИХ ЯДЕР В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2017: Вип.146. с. 167-171.
Остапчук М.В. (2016) ПРИНЦИПИ СУГЕСТОПЕДАГОГІКИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 65-68.
Остапчук М.В. та Остапчук В.М. (2016) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОСТАТИКИ В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2016: Вип.138. с. 122-129.
Грицюта О.Ф. та Остапчук М.В. (2015) ВПЛИВ ХРИСТИЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ НА САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 194-197.
Остапчук М.В. та Пашковець М. (2015) ВОЛИНСЬКІ КОРЕНІ К.Е.ЦІОЛКОВСЬКОГО ТА ЙОГО ТВОРЧІ ЗДОБУТКИ. Фізика та астрономії в рідній школі, 2015 (№ 1): (118). с. 39-42.
Остапчук М.В. та Грицюта О.Ф. та Остапчук Л.С. (2015) ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ НАУКОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2015: Вип.127. с. 156-159.
Остапчук М.В. та Остапчук О.М. (2015) СЕКРЕТИ РОДОВОДУ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2015: Вип. 21. с. 218-222.
Остапчук М.В. та Дуброва А.С. (2014) ЖИТТЄВИЙ, ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К.Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 14-17.
Остапчук М.В. та Пашковець М.Д. та Остапчук О.М. (2014) ТАЄМНИЦІ РОДОВОДУ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2014: Вип. 48. с. 146-152.
Остапчук М.В. (2014) РОДОВІД ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2014: Вип.116. с. 118-122.
Остапчук В.М. та Остапчук М.В. (2013) ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА: РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 56-57.
Остапчук М.В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СУГЕСТОПЕДІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ УЧНЯМИ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2013: Вип.109. с. 86-89.
Остапчук М.В. та Остапчук Л.С. (2012) ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРИ НАВЧАННІ: ІСТОРІЯ, ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 40-44.
Остапчук М.В. (2008) ЦІЛІСНЕ МИСЛЕННЯ ПРИ РОЗВИВАЛЬНОМУ НАВЧАННІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 60-65.
Хоменчук Т.С. та Остапчук М.В. (2008) ДЕЯКІ ІДЕЇ РОЗВИВАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ФІЗИКИ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2008: Т. 2. с. 272-276.
Малафіїк І.В. та Остапчук М.В. (2006) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2006: Вип. 12. с. 49-53.
Остапчук М.В. (2005) РОЗГЛЯД ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2005: Вип. 11. с. 57-60.
Остапчук М.В. та Бабійчук Т.П. (2002) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 55-60.
Остапчук М.В. та Галатюк Ю.М. (2002) ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ЗАВДАНЬ УЧНІВ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2002: Т. 2. с. 247-254.
Галатюк Ю.М. та Войтович І.С. та Остапчук М.В. (2001) ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 79-84.