Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Павлова Н.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 29.

Стаття

Зозюк К.Л. та Павлова Н.С. (2021) ІК-КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 39-41.

Павлова Н.С. (2021) ТЕСТУВАННЯ ЯК ОСВІТНІЙ КОМПОНЕНТ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 85-86.

Казнодзей Ю.В. та Павлова Н.С. (2020) ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСИ ДЛЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 48-51.

Зозюк К.Л. та Павлова Н.С. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЩОДЕННИКІВ ТА ЖУРНАЛІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 188-190.

Кулакевич Л.М. та Павлова Н.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 193-194.

Мурзик І.І. та Павлова Н.С. (2020) ПРОГРАМНІ СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОБОТИ З ВІДЕОУРОКАМИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 139-140.

Прокопивнюк Я.Ю. та Павлова Н.С. (2020) ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ДОДАТКІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 41-42.

Каплюк А. та Павлова Н.С. (2020) ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ У СЕРЕДОВИЩІ ВЕБ-СЕРВІСУ XMIND. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 51-53.

Остапчук У.В. та Павлова Н.С. (2019) ОГЛЯД ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 207-209.

Прокопивнюк Я.Ю. та Павлова Н.С. (2019) ДО ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ВЧИТЕЛЯМИ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 24-25.

Канодзей Ю.В. та Павлова Н.С. (2019) GOOGLE CLASSROOM: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 14-15.

Романишина О.М. та Павлова Н.С. (2019) ВИКОРИСТАННЯ OFFICE 365 В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 25-26.

Павлова Н.С. (2019) НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ У WIKI-СЕРЕДОВИЩІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 23-24.

Пилипюк Т.В. та Павлова Н.С. (2019) РОБОТА У WIKI-СЕРЕДОВИЩІ НА ПРИКЛАДІ ВІКІПЕДІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 130-132.

Азизян І.A. та Павлова Н.С. (2018) ІНТЕРАКТИВНИЙ ОСВІТНІЙ ПЛАКАТ ЯК СУЧАСНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 75-76.

Павлова Н.С. (2018) ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЯК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 22-23.

Романюк О.П. та Павлова Н.С. (2018) ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІІ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ СТУДЕНТА. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 29-30.

Япс А.В. та Павлова Н.С. (2018) ONENOTE CLASSROOM ЯК ХМАРНООРІЄНТОВАНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВЧИТЕЛЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2018. с. 34-35.

Павлова Н.С. (2017) КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ТЕСТУВАННІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 122-124.

Жабчик Т.П. та Павлова Н.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КНИГИ EASY SCHOOL BOOK. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 95-97.

Кокора М.М. та Павлова Н.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ОН-ЛАЙН СЕРЕДОВИЩА POWTOON ДЛЯ РОЗРОБКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 108-110.

Павлова Н.С. (2016) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 89-91.

Шелестюк К.В. та Дідич Ю.В. та Павлова Н.С. (2015) ОКРЕМІ АСПЕТИ РОБОТИ З ПРОГРАМОЮ EASYQUIZZY. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 35-37.

Шроль Т.С. та Павлова Н.С. (2014) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 168-170.

Павлова Н.С. (2014) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 39.

Павлова Н.С. (2013) ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 152-153.

Павлова Н.С. та Гнедко Н.М. (2012) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИКА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 105-107.

Кравчук Т. та Павлова Н.С. (2010) СУЧАСНІ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 74-75.

Павлова Н.С. (2010) ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 107-108.

Цей список був створений у Fri Apr 19 09:49:06 2024 EEST.