Елементи, в яких автор: "Рудь Г.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Рудь Г.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ ПРОКРАСТИНАЦІЇ ВЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 190-196. ISSN 2518-7503
Валага О. та Рудь Г.В. (2019) ФОРМУВАННЯ Я-ОБРАЗУ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 17-19.
Забегаліна Д. та Рудь Г.В. (2019) ОСНОВНІ ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ Й ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТРИВОЖНОСТІ І СТРАХУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 40-42.
Михайлова І. та Рудь Г.В. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИНАМІКИ ВПЛИВУ САМОСВІДОМОСТІ НА СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СЕБЕ ТА СОЦІУМУ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 91-94.
Ісічук Оксана та Рудь Г.В. (2018) ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ЯК СКЛАДОВА СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ: ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 41-44.
Рудь Г.В. та Косарєва О.І. (2017) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОЯВУ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПЕРШОКУРСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 239-243. ISSN 2518-7503
Косарєва О.І. та Рудь Г.В. (2017) Психологічні чинники генези особистісної сфери першокурсників. Проблеми сучасної психології, 2017 (Вип.35). с. 235-245. ISSN 2227-6246
Рудь Г.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕФЛЕКСІЇ ТІЛЕСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 185-190. ISSN 2518-7503
Рудь Г.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ОСОБИСТІСТЮ КРИЗИ СЕРЕДНЬОГО ВІКУ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 182-189.
Рудь Г.В. (2015) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВЛАСНОГО КАР’ЕРНОГО РОСТУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 217-221.
Рудь Г.В. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 161-166.
Джеджера К.В. та Рудь Г.В. (2013) ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЭТИКА В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ КАК ПРОБЛЕМА СОВРЕМЕННОСТИ. Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии, 2013 (Ч. 1). с. 140-145.
Косарєва О.І. та Рудь Г.В. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 84-87.
Рудь Г.В. (2008) ОСОБЛИВОСТІ УСВІДОМЛЕННЯ ЦІННОСТІ ВЛАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 166-168.
Рудь Г.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ЗАБАРВЛЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ ЖИТТЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.7). с. 199-206.
Рудь Г.В. (2007) ДИНАМІКА ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ ОСОБИСТОСТІ У РАННІЙ ЮНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 85-89.
Бандура Р.Р. та Рудь Г.В. (2002) РОЗВИВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 39-42.