Елементи, в яких автор: "Середюк Л.А."
![]() | Вгору на рівень |
Монографія
Байло Ю.В. та Безкоровайна О.В. та Богачик М.С. та Бондаренко О.І. та Івашкевич Е.Е. та Капелюх Д.П. та Курята Ю.В. та Михальчук Н.О. та Оздемір О.В. та Середюк Л.А. та Симонович Н.П. та Станіславчук Н.І. та Ткачук А.І. та Федоренко С.В. та Хасматулін А.Р. та Яловенко А.В. (2025) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ: МОВОЗНАВЧИЙ, ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТИ. Інше. Видавець Ю. Кукса, Рівне.
Стаття
Кваснецька (Сяська) Н.В. та Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ІНШОМОВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ НУШ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 44-48. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Дем’янчук І. та Середюк Л.А. (2024) РОЛЬ ІГРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. 117-120..
Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2021) ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ФОРМІ РОЗДУМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 145-152. ISSN 2411-4553
Середюк Л.А. (2020) МІСТ МІЖ ТЕОРІЄЮ І ПРАКТИКОЮ: БЕЗПЕРЕРВНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ З КОНЦЕПЦІЄЮ «ВЧИМОСЯ НАВЧАТИ НІМЕЦЬКОЇ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 174-180.
Середюк Л.А. та Зуй Ю.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОЇ ІНТЕРАКЦІЇ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 179-180.
Ліщук І.С. та Середюк Л.А. (2017) СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МЕТОДИЧНИХ ПРИЙОМІВ ПРИ РОЗРОБЦІ СИСТЕМИ КОМУНІКАТИВНИХ ВПРАВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 359-361.
Мельник І.Л. та Середюк Л.А. (2017) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 363-365.
Середюк Л.А. (2016) ПРОЕКТУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 55-60.
Войчук І.С. та Середюк Л.А. (2016) РОЗВИТОК ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Філологічні витоки, 2016. с. 214-216.
Осипчук І.Л. та Середюк Л.А. (2016) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗА МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ НА СТАРШОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ. Філологічні витоки, 2016. с. 229-234.
Середюк Л.А. (2015) ПРО ПІДГОТОВКУ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ЗАПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 18-21.
Колесник О.О. та Середюк Л.А. (2015) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 73-74.
Шекель Н.М. та Середюк Л.А. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 161-164.
Середюк Л.А. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 88-91.
Шекель Н.М. та Середюк Л.А. (2013) ДИСКУСІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 192-194.
Олевська Г.П. та Середюк Л.А. (2013) ІГРИ ТА ІГРОВІ ПРИЙОМИ НА УРОЦІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 145-147.
Дячук О. та Середюк Л.А. (2010) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 98-100.
Катеринчик Ю. та Середюк Л.А. (2010) ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ ГЕТЕ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДРАМІ «ФАУСТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 100-101.
Назарук А. та Середюк Л.А. (2010) КОНЦЕПТ „ЖІНКА” В НІМЕЦЬКІЙ ФРАЗЕОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 116-117.
Середюк Л.А. (2009) ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНОЇ ГАЗЕТНОЇ ХРОНІКИ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 70-72.
Килюшик Ю. та Середюк Л.А. (2008) ПОЄДНАННЯ ТАЛАНТУ ТА ХВОРОЇ ФАНТАЗІЇ В ОСОБІ ЖАНА–БАТІСТА ГРЕНУЯ ЗА РОМАНОМ ПАТРІКА ЗЮСКІНДА "ПАРФУМИ". Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 233-234.
Середюк Л.А. (2003) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ, ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ НОВИХ ВИХОВУЮЧИХ СИТУАЦІЙ У САМОВИРАЖЕННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 51-55.
Середюк Л.А. (2003) РОЗШИРЕННЯ СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА САМОДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, ЯК УМОВА ОПТИМІЗАЦІЇ САМОВИРАЖЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 58-62.
Середюк Л.А. (2002) ЗБАГАЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЕЛЕМЕНТАМИ ТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 37-41.