Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ФОРМІ РОЗДУМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2021) ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ У ФОРМІ РОЗДУМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 145-152. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Гронь Л., Середюк Л..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття актуалізує одну з нагальних проблем навчання іноземної мови на спеціальних факультетах закладів вищої освіти – навчання усного мовлення, зокрема формування усномовленнєвих умінь у формі найскладнішого комунікативного типу мовлення – роздуму. Зазначається, що в межах компетентісного підходу до навчання усне зв’язне логічне мовлення є одним із важливих компонентів спеціальної (мовної) професійно-орієнтованої підготовленості майбутніх учителів іноземної мови. Монолог-роздум розглядається як складне мовленнєве вміння спонукати співрозмовника до певних дій та переконати його у чомусь; навести докази «за» чи «проти» певної дії/фактів; висловлюватись самостійно, творчо, критично мислити та розмірковувати на задані теми; як засіб активізації усної іншомовної комунікативної діяльності студентів. У роботі проаналізовано поняття «монолог-роздум», його основні композиційні (зачин, доказ, висновок) та лінгвістичні характеристики, етапи організації процесу формування усномовленнєвих умінь роздуму. Запропоновано алгоритм роботи та комплекс вправ з навчання усного монологу – роздуму, який сприятиме активізації та інтенсифікації процесу формування іншомовної усномовленнєвої підготовки майбутніх фахівців.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гронь Л. Формування усномовленнєвих умінь у формі роздуму майбутніх учителів іноземної мови / Л.Гронь, Л.Середюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 145-152.
Ключові слова: іншомовна усномовленнєва компетенція, монологічне мовлення, монолог-роздум, етапи формування умінь роздуму, комплекс вправ.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов
Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 22 Лип 2021 11:46
Останні зміни: 22 Лип 2021 11:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8435

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу