Елементи, в яких автор: "Тищук В.І."
Вгору на рівень |
Шевчук В.П. та Тищук В.І. (2017) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017: Вип. 20. с. 33-37.
Тищук В.І. та Шишкін Г.О. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 46-58.
Мєняйлов С.М. та Тищук В.І. (2017) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 64-67.
Желюк І.М. та Тищук В.І. (2017) КОМП’ЮТЕРНИЙ АНАЛІЗ ПАРМЕТРІВ КОЛИВАНЬ ФІЗИЧНОГО МАЯТНИКА. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 74-78.
Луцюк Т.В. та Тищук В.І. (2017) ШКІЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ДОСВІДУ УЧНІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 81-86.
Тищук В.І. (2017) РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ФРОНТАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 86.
Головко М.В. та Тищук В.І. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ ЯК ІСТОРИЧНО ЗУМОВЛЕНА ПРОВІДНА ФУНКЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ НАУКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 94-98.
Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. та Максимцев Ю.Р. (2017) ІННОВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕЛЕМЕНТІВ СХЕМОТЕХНІКИ В КУРСІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 123-129.
Касперський А.В. та Шут М.І. та Тищук В.І. (2017) ПРИНЦИПИ АДАПТИВНОСТІ ПРИ ПОЛІТЕХНІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 133-137.
Семерня О.М. та Атаманчук П.С. та Тищук В.І. (2017) ЕТАЛОННІ ВИМІРНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 137-146.
Колупаєв Б.С. та Тищук В.І. (2017) ІНТЕГРОВАНИЙ СПЕЦПРАКТИКУМ З ФІЗИКО-ХІМІЇ ПОЛІМЕРІВ ТА ПОЛІМЕРНИХ КОМПОЗИТІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 154-157.
Тищук В.І. та Нечипорук Б.Д. та Семещук І.Л. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДІВ ФРАНКА і ГЕРЦА У НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017.
Тищук В.І. (2017) ТЕОРІЯ Й ЕКСПЕРИМЕНТ ПРИ ВИВЧЕННІ КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК РОЗПАДУ РАДІОНУКЛІДІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 38-48.
Семещук І.Л. та Приходчук Ю.М. та Тищук В.І. (2017) ОПТИМІЗАЦІЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КУРСУ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 110-114.
Арендарчук О.Ю. та Чертков А.М. та Тищук В.І. (2017) ПРОЕКТНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 145-147.
Поліщук Т.П. та Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. (2017) НОВА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА З НАНООБ’ЄКТАМИ ДЛЯ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ У ВИПУСКНОМУ КЛАСІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 147-151.
Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) П’ЄР К’ЮРІ (ДО 110-РІЧЧЯ ТРАГІЧНОЇ ЗАГИБЕЛІ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 98-101.
Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) МАРІЯ СКЛОДОВСЬКА-К’ЮРІ – ЛЮДИНА СВІТУ, ПЕДАГОГ, ВЧЕНИЙ (ДО 150-РІЧЧЯ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-106.
Мислінчук В.О. та Тищук В.І. (2017) КОРОТКОТРИВАЛІ ФРОНТАЛЬНІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ З ФІЗИКИ У 8 І 9-Х КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 129-133.
Ковтунович Я.І. та Тищук В.І. (2015) УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРИ ВИКОНАННІ ПРОСТИХ ДОСЛІДІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ ОПТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 11-13.
Новоселецький М.Ю. та Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. (2015) АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЙ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ НАУКИ ПРО ПРИРОДУ І ВЛАСТИВОСТІ СВІТЛА. Нова педагогічна думка, 2015: №2(82). с. 88-93.
Хоменчук Т.С. та Тищук В.І. (2007) ДЕФЕКТИ СТРУКТУРИ КРИСТАЛІВ. ВИДИ ДИСЛОКАЦІЙ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 116-118.
Сергєєв О.В. та Тищук В.І. та Шаповалова Л.А. (2003) КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ УЧИТЕЛЯ: СУТНІСТЬ І МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ І ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 79-83.
Білоус І.П. та Тищук В.І. (2002) ДО ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 164-168.
Сергєєв О.В. та Тищук В.І. (2002) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІАГНОСТИКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 113-123.
Бондар А.А. та Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. (2001) ДЕЯКІ ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО ВИВЧЕННЯ НАПІВПРОВІДНИКІВ ТА НАПІВПРОВІДНИКОВИХ ПРИЛАДІВ У КУРСІ ФІЗИКИ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 31-37.
Мислінчук В.О. та Тищук В.І. (2001) ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИХ УМІНЬ ПРИ ВИКОНАННІ УЧНЯМИ КОРОТКОТРИВАЛИХ ФРОНТАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 223-232.