Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Тищук В.І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 24.

Стаття

Шевчук В.П. та Тищук В.І. (2017) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017: Вип. 20. с. 33-37.

Тищук В.І. та Шишкін Г.О. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 46-58.

Мєняйлов С.М. та Тищук В.І. (2017) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 64-67.

Желюк І.М. та Тищук В.І. (2017) КОМП’ЮТЕРНИЙ АНАЛІЗ ПАРМЕТРІВ КОЛИВАНЬ ФІЗИЧНОГО МАЯТНИКА. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 74-78.

Луцюк Т.В. та Тищук В.І. (2017) ШКІЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ДОСВІДУ УЧНІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 81-86.

Тищук В.І. (2017) РОЛЬ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ФРОНТАЛЬНОМУ ФІЗИЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 86.

Головко М.В. та Тищук В.І. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ ЯК ІСТОРИЧНО ЗУМОВЛЕНА ПРОВІДНА ФУНКЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ НАУКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 94-98.

Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. та Максимцев Ю.Р. (2017) ІННОВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕЛЕМЕНТІВ СХЕМОТЕХНІКИ В КУРСІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 123-129.

Касперський А.В. та Шут М.І. та Тищук В.І. (2017) ПРИНЦИПИ АДАПТИВНОСТІ ПРИ ПОЛІТЕХНІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 133-137.

Семерня О.М. та Атаманчук П.С. та Тищук В.І. (2017) ЕТАЛОННІ ВИМІРНИКИ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 137-146.

Колупаєв Б.С. та Тищук В.І. (2017) ІНТЕГРОВАНИЙ СПЕЦПРАКТИКУМ З ФІЗИКО-ХІМІЇ ПОЛІМЕРІВ ТА ПОЛІМЕРНИХ КОМПОЗИТІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 154-157.

Тищук В.І. та Нечипорук Б.Д. та Семещук І.Л. (2017) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДІВ ФРАНКА і ГЕРЦА У НАВЧАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ З ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017.

Тищук В.І. (2017) ТЕОРІЯ Й ЕКСПЕРИМЕНТ ПРИ ВИВЧЕННІ КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК РОЗПАДУ РАДІОНУКЛІДІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 38-48.

Семещук І.Л. та Приходчук Ю.М. та Тищук В.І. (2017) ОПТИМІЗАЦІЯ ОКРЕМИХ ПИТАНЬ КУРСУ ФІЗИКИ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 110-114.

Арендарчук О.Ю. та Чертков А.М. та Тищук В.І. (2017) ПРОЕКТНИЙ МЕТОД У НАВЧАННІ ФІЗИКИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 145-147.

Поліщук Т.П. та Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. (2017) НОВА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА З НАНООБ’ЄКТАМИ ДЛЯ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ У ВИПУСКНОМУ КЛАСІ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 147-151.

Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) П’ЄР К’ЮРІ (ДО 110-РІЧЧЯ ТРАГІЧНОЇ ЗАГИБЕЛІ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 98-101.

Мосієвич О.С. та Поліщук Н.В. та Тищук В.І. (2017) МАРІЯ СКЛОДОВСЬКА-К’ЮРІ – ЛЮДИНА СВІТУ, ПЕДАГОГ, ВЧЕНИЙ (ДО 150-РІЧЧЯ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 101-106.

Мислінчук В.О. та Тищук В.І. (2017) КОРОТКОТРИВАЛІ ФРОНТАЛЬНІ ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ З ФІЗИКИ У 8 І 9-Х КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 129-133.

Ковтунович Я.І. та Тищук В.І. (2015) УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ПРИ ВИКОНАННІ ПРОСТИХ ДОСЛІДІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ ОПТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 11-13.

Хоменчук Т.С. та Тищук В.І. (2007) ДЕФЕКТИ СТРУКТУРИ КРИСТАЛІВ. ВИДИ ДИСЛОКАЦІЙ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 116-118.

Сергєєв О.В. та Тищук В.І. та Шаповалова Л.А. (2003) КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ УЧИТЕЛЯ: СУТНІСТЬ І МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ І ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 79-83.

Білоус І.П. та Тищук В.І. (2002) ДО ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 164-168.

Сергєєв О.В. та Тищук В.І. (2002) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІАГНОСТИКИ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 113-123.

Цей список був створений у Fri Apr 26 08:33:59 2024 EEST.