Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Тюска В.Б."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 29.

Казначеєва Л.М. та Тюска В.Б. (2023) РОЛЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023 (Вип.64): Т.1. с. 149-154. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

Тюска В.Б. та Казначеєва Л.М. (2022) МУЗЕЙНИЙ ПРОСТІР У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ВІТЧИЗНЯНОЇ КУЛЬТУРИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2022 (Вип.58): Т.2. с. 144-149.

Паславський М.С. та Тюска В.Б. (2022) Культурно-мистецьке життя Христинополя (Червонограда) кінця ХVІІІ-ХІХ століть: спроба історичної реконструкції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 180-181.

Казначеєва Л.М. та Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. та Глущук О.Г. та Тюска В.Б. (2020) Методичний посібник до виконання кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальність 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»). [Навчальні матеріали]

Тюска В.Б. (2019) СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 252-257.

Гармадій О.С. та Тюска В.Б. (2019) СУЧАСНА МУЗЕЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 246-249.

Ляшенко М.В. та Тюска В.Б. (2019) КВЕСТ КІМНАТИ ЯК НОВИЙ ВИД РОЗВАГ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 254-255.

Угрин С.Й. та Тюска В.Б. (2019) ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ СТАРОСАМБІРЩИНИ У ХХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 260-262.

Павлусяк О.Л. та Тюска В.Б. (2018) ЕТНОФЕСТИВАЛЬНИЙ ПРОСТІР ЯК ЗАСІБ ПОШИРЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ІДЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 122-124.

Ляшенко М.В. та Тюска В.Б. (2018) КВЕСТ ЯК ФОРМА КУЛЬТУРНО – ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 335-336.

Приймачук М.О. та Тюска В.Б. (2018) КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 336-338.

Тюска В.Б. (2018) РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНИХ КЛУБАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 339-341.

Тюска В.Б. (2017) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ У КЛУБНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 258-262.

Тюска В.Б. (2017) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО КЛУБУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 149-150.

Галан К.В. та Тюска В.Б. (2017) АСПЕКТИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 319-320.

Дзиндра О.І. та Тюска В.Б. (2017) ТИПОЛОГІЯ СУЧАСНИХ ФЕСТИВАЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 321-322.

Тюска В.Б. (2016) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ ДОЗВІЛЛЯ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 91-96. ISSN 2415-802X

Тюска В.Б. (2015) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КЛУБАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 217-221.

Тюска В.Б. (2015) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ У ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО КЛУБУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 156-158.

Тюска В.Б. (2014) ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 152-156.

Тюска В.Б. (2012) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У КЛУБНИХ ФОРМАХ ДІЯЛЬНОСТІ (НА МАТЕРІАЛІ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО КЛУБУ «СПАЛАХ» КАФЕДРИ КУЛЬТУРОЛОГІЇ РДГУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 140-141.

Миркевич О.В. та Тюска В.Б. (2007) ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ОСНОВА СОЦІОКУЛЬТУРНИХ РУХІВ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 92-94. ISSN 2415-802X

Тюска В.Б. (2005) ПРОБЛЕМА ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 20-23.

Тюска В.Б. (2001) ТВОРЧІСТЬ – ЯК ДІЯЛЬНІСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 116-119.

Тюска В.Б. (2001) З ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 130-136.

Мирончук І.В. та Тюска В.Б. КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ: СУЧАСНИЙ ДОСВІД (НА ПРИКЛАДІ М. РІВНЕ). [Бакалаврська робота]

Туча Д. та Тюска В.Б. СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ). [Бакалаврська робота]

Бондаренко М.І. та Тюска В.Б. СОЦІОКУЛЬТУРНА СФЕРА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕТЕРІВСЬКОЇ ТГ). [Бакалаврська робота]

Гарматій А.А. та Тюска В.Б. та Ганжа М.В. СОЦІОКУЛЬТУРНІ ЗАХОДИ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РІО» М. ЛЬВОВА). [Бакалаврська робота]

Цей список був створений у Sun May 5 01:30:01 2024 EEST.