Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Тюска В.Б."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 29.

Стаття

Казначеєва Л.М. та Тюска В.Б. (2023) РОЛЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023 (Вип.64): Т.1. с. 149-154. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

Тюска В.Б. та Казначеєва Л.М. (2022) МУЗЕЙНИЙ ПРОСТІР У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ВІТЧИЗНЯНОЇ КУЛЬТУРИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2022 (Вип.58): Т.2. с. 144-149.

Паславський М.С. та Тюска В.Б. (2022) Культурно-мистецьке життя Христинополя (Червонограда) кінця ХVІІІ-ХІХ століть: спроба історичної реконструкції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 180-181.

Тюска В.Б. (2019) СТАНОВЛЕННЯ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 252-257.

Гармадій О.С. та Тюска В.Б. (2019) СУЧАСНА МУЗЕЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 246-249.

Ляшенко М.В. та Тюска В.Б. (2019) КВЕСТ КІМНАТИ ЯК НОВИЙ ВИД РОЗВАГ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 254-255.

Угрин С.Й. та Тюска В.Б. (2019) ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ПРОЦЕСИ СТАРОСАМБІРЩИНИ У ХХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 260-262.

Павлусяк О.Л. та Тюска В.Б. (2018) ЕТНОФЕСТИВАЛЬНИЙ ПРОСТІР ЯК ЗАСІБ ПОШИРЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ІДЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 122-124.

Ляшенко М.В. та Тюска В.Б. (2018) КВЕСТ ЯК ФОРМА КУЛЬТУРНО – ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 335-336.

Приймачук М.О. та Тюска В.Б. (2018) КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 336-338.

Тюска В.Б. (2018) РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНИХ КЛУБАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 339-341.

Тюска В.Б. (2017) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ У КЛУБНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 258-262.

Тюска В.Б. (2017) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ У ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО КЛУБУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 149-150.

Галан К.В. та Тюска В.Б. (2017) АСПЕКТИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 319-320.

Дзиндра О.І. та Тюска В.Б. (2017) ТИПОЛОГІЯ СУЧАСНИХ ФЕСТИВАЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 321-322.

Тюска В.Б. (2016) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ ДОЗВІЛЛЯ В УМОВАХ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 91-96. ISSN 2415-802X

Тюска В.Б. (2015) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ У ПРОФЕСІЙНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КЛУБАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 217-221.

Тюска В.Б. (2015) САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГА – ОРГАНІЗАТОРА ДОЗВІЛЛЯ У ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО КЛУБУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 156-158.

Тюска В.Б. (2014) ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 152-156.

Тюска В.Б. (2012) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У КЛУБНИХ ФОРМАХ ДІЯЛЬНОСТІ (НА МАТЕРІАЛІ РОБОТИ СТУДЕНТСЬКОГО КЛУБУ «СПАЛАХ» КАФЕДРИ КУЛЬТУРОЛОГІЇ РДГУ). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 140-141.

Миркевич О.В. та Тюска В.Б. (2007) ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ОСНОВА СОЦІОКУЛЬТУРНИХ РУХІВ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 92-94. ISSN 2415-802X

Тюска В.Б. (2005) ПРОБЛЕМА ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 20-23.

Тюска В.Б. (2001) ТВОРЧІСТЬ – ЯК ДІЯЛЬНІСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 116-119.

Тюска В.Б. (2001) З ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 130-136.

Бакалаврська робота

Мирончук І.В. та Тюска В.Б. КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ: СУЧАСНИЙ ДОСВІД (НА ПРИКЛАДІ М. РІВНЕ). [Бакалаврська робота]

Туча Д. та Тюска В.Б. СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ КУЛЬТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ). [Бакалаврська робота]

Бондаренко М.І. та Тюска В.Б. СОЦІОКУЛЬТУРНА СФЕРА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕТЕРІВСЬКОЇ ТГ). [Бакалаврська робота]

Гарматій А.А. та Тюска В.Б. та Ганжа М.В. СОЦІОКУЛЬТУРНІ ЗАХОДИ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РІО» М. ЛЬВОВА). [Бакалаврська робота]

Навчальні матеріали

Казначеєва Л.М. та Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. та Глущук О.Г. та Тюска В.Б. (2020) Методичний посібник до виконання кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальність 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»). [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Thu Apr 25 17:49:12 2024 EEST.