Елементи, в яких автор: "Шадюк (Падалка) О.І."
Вгору на рівень |
Стаття
Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 183-191. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. та Сятиня Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19-21.
Головачик В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 63-66.
Кривчук О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 134-137.
Хомич Н. та Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 289-292.
Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 301-304.
Леонтьєва К.М. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Лепбук як засіб розвитку пізнавальної діяльності дітей старшої груп. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 39-40.
Сидорчук Т.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Мнемотехніка - ефективний засіб розвитку мовлення дошкільника. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 72-73.
Фалко І.І. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Бізіборд - ефективний засіб сенсорного розвитку дітей раннього віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 80-81.
Юрчик Н.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2022) Вплив авторської казки на моральний розвиток дітей дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 91-92.
Шадюк (Падалка) О.І. (2022) СПІВПРАЦЯ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО ТА БАТЬКІВ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 233-239. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. (2021) ГОТОВНІСТЬ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 279-286. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. та Коськовецька М. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО БАТЬКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 172-173.
Шадюк (Падалка) О.І. та Солодуха О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО МАЛОЇ БАТЬКІВЩИНИ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 174-176.
Шадюк (Падалка) О.І. (2020) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 242-249. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. та Косовецька М. (2020) РОБОТА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З СІМ’ЄЮ ЩОДО ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО РІДНИХ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 268-270.
Шадюк (Падалка) О.І. та Максимчук М. (2020) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРАВИЛАМИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 270-272.
Шадюк (Падалка) О.І. та Петріна І. (2020) ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 273-274.
Шадюк (Падалка) О.І. та Яковець О. (2020) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 274-276.
Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ЛАНОК ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 275-280.
Гілянчук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПОНЯТТЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ, ЗАСОБИ ЇЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НА ЗАНЯТТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 37-38.
Пастух К.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЛЬ ІГОР У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 128-129.
Прозапас І.Р. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЗНАЧЕННЯ ТЕАТРУ В НАВЧАННІ І ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 132-133.
Шапірко В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПРОБЛЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ЛАНОК ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 160-162.
Шадюк (Падалка) О.І. (2019) АКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): (87). с. 106-116. ISSN 2312-5993
Блищик А.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 18-19.
Гілянчук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 36-38.
Загоруйко Л.М. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЗВИТОК Я-ОБРАЗУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 63-64.
Захарчук І.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 66-67.
Кичурчак Н.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЛЬ ДОРОСЛИХ У ФОРМУВАННІ ОБРАЗУ «Я» ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 79-80.
Кісільчук В.Ю. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЕТНОКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 81-82.
Мурашко Л.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 133-134.
Прозапас І.Р. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 156-158.
Симончук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ГУМАНІСТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 166-167.
Цимбалюк В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 185-187.
Чучак К.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЛЬ ІГОР У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 191-192.
Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПРІОРИТЕТИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 192-193.
Якубишина М.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЗАВДАННЯ І ЗМІСТ ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 203-204.
Шадюк (Падалка) О.І. та Мусійчук Т.А. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 136-138.
Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ІДЕЇ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 189-195. ISSN 2411-4553
Блищик А.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 14-16.
Бодейко С.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВПЕВНЕНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 18-19.
Левчунь Н.П. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) НАРОДОЗНАВСТВО ЯК ЗАСІБ СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 100-101.
Пунько Ж.С. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ОДНОЛІТКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 138-139.
Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНОГО СЛОВА. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка, 2018 (Вип.10). с. 171-177.
Блищик А.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 14-15.
Гілянчук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 35-36.
Кичурчак Н.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВПЛИВ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 80-81.
Мурашко Л.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 127-129.
Прозапас І.Р. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРУ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 149-150.
Соловей Д.А. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 163-164.
Чучак К.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 185-187.
Шадюк (Падалка) О.І. (2017) КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 208-211.
Шадюк (Падалка) О.І. (2017) ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ: АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД. Наука і освіта, 2017 (12). с. 202-207. ISSN 2414-4665
Шадюк (Падалка) О.І. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2017 (Вип.22): Ч.2. с. 200-204.
Шадюк (Падалка) О.І. (2017) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ. Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 2017 (50-51): Вип.1-2. с. 71-74. ISSN 2412-0774, 1609-8595
Воробей Т.С. та Шадюк (Падалка) О.І. (2017) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 26-27.
Мусійчук Т.А. та Шадюк (Падалка) О.І. (2017) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ХРИСТИЯНСЬКИХ ЦІННОСТЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 101.
Шадюк (Падалка) О.І. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 111-113.
Стельмах М.С. та Шадюк (Падалка) О.І. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З АВТОРСЬКОЮ КАЗКОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 140-142.
Шадюк (Падалка) О.І. (2016) РЕФЛЕКСИВНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету, 2016 (1). с. 106-110. ISSN 2219-5203
Шадюк (Падалка) О.І. (2016) СПЕЦКУРС «ПЕДАГОГІЧНА АКСІОЛОГІЯ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2016 (26). с. 83-87. ISSN 2311-2409
Шадюк (Падалка) О.І. (2016) ВЗАЄМИНИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РІЗНИМИ ОСВІТНІМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 107-110.
Петлюк Н.А. та Шадюк (Падалка) О.І. (2016) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 93-94.
Росоловська І.Б. та Шадюк (Падалка) О.І. (2016) ВИХОВАННЯ ВЗАЄМОДОПОМОГИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНО – КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 99-100.
Шадюк (Падалка) О.І. (2015) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука і освіта, 2015 (9). с. 147-151. ISSN 2414-4665
Шадюк (Падалка) О.І. (2015) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 153-156.
Шадюк (Падалка) О.І. (2014) ВИЯВЛЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 130-133.
Шадюк (Падалка) О.І. (2012) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ МОТИВІВ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 149-153.
Шадюк (Падалка) О.І. (2011) АКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 54-57.
Шадюк (Падалка) О.І. (2008) ПРОФЕСІЙНО–ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 67-68.
Шадюк (Падалка) О.І. (2007) ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 58-59.
Андреюк С.А. та Шадюк (Падалка) О.І. ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 6-7.
Навчальні матеріали
Дичківська І.М. та Горопаха Н.М. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) Дослідницька робота студентів. [Навчальні матеріали]