Елементи, в яких автор: "Язвінська Т.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2020: Ч. 1. с. 485-489.
Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ТА ВПЛИВУ ФАКТОРІВ. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 40. с. 171-175. ISSN 2519-2868
Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ УПАРВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТІСТЮ ПП "ВЕСТ-ВЕКТОР". Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільва, 2020. с. 750-751.
Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) ВПЛИВ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 110-112.
Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Молодий вчений, 2019 (№ 12): (76). с. 410-415. ISSN 2313-2167, 2304-5809
Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 320-322.
Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. с. 294-296.
Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ ОЦІНО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України, 2019. с. 573-576.
Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ВПЛИВ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 217-219.
Магістерська робота
Язвінська Т.В. УЛОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТЮ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі ПП "Вест-Вектор"). [Магістерська робота]