СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Язвінська Т.В. and Дейнега І.О. (2019) СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. pp. 294-296.

[img]
Preview
Text
Язвінська Т.В., Дейнега І.О..pdf

Download (4MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Язвінська Т.В. Соціально-орієнтований маркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємства / Т.В.Язвінська, І.О.Дейнега // Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком : матеріали ХІІІ наук.-практ. конф. за міжнар. участю, присвяченої пам’яті Решетніченка Андрія Володимировича, (м. Дніпро, 29 лист. 2019 р.). – Дніпро, 2019. – С. 294-296.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: valiko
Date Deposited: 12 Sep 2021 09:32
Last Modified: 12 Sep 2021 09:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9002

Actions (login required)

View Item View Item