Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. с. 294-296.

[img]
Перегляд
Текст
Язвінська Т.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Язвінська Т.В. Соціально-орієнтований маркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємства / Т.В.Язвінська, І.О.Дейнега // Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком : матеріали ХІІІ наук.-практ. конф. за міжнар. участю, присвяченої пам’яті Решетніченка Андрія Володимировича, (м. Дніпро, 29 лист. 2019 р.). – Дніпро, 2019. – С. 294-296.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 12 Вер 2021 09:32
Останні зміни: 12 Вер 2021 09:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9002

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу