Елементи, в яких автор: "Яковенко Р. О."
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Панюк Т.П. та Коханевич Т.П. та Яковенко Р. О. (2025) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВПІЗНАВАНОСТІ БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: ЯК НЕЙМІНГ ВПЛИВАЄ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ. Via Economica, 2025: Вип. 9. с. 71-75. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567
Яковенко Р. О. та Дітлашок Д.В. та Панюк Т.П. (2024) БРЕНДИНГ ТА МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 142-145.
Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.