Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Bihunova S."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 14.

Bihunova S. та Zalevska O. (2024) FOREIGN LANGUAGE PRACTICE THROUGH TEXT INTERPRETATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 81-84.

Mykhalchuk N. та Bihunova S. та Bihunov D. та Ivashkevych E. (2023) THE SEMANTIC SPASE OF CONCEPTS IN MODERN BRITISH POLSITICAL DISCOURSE. Cognitive studies / Etudes cognitivts, 2023 (№ 23). с. 1-17.

Fridrikh А. та Bihunova S. та Bihunov D. (2023) SOME THOUGHTS ON KEY LISTENING STRATEGIES IN EFL CLASSROOM. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 158-164. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Bihunova S. та Johnson E.H. (2023) THREE GUIDELINES TO TEACHING LISTENING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2023. с. 82-84.

Levchuk P та Bihunova S. та Vorobiova I. (2022) AN EVALUATION OF THE POWER OF POLISH LANGUAGE DY UKRAINIAN MODERN LANGUAGE STYDENTS. COGNITIVE STUDIES | ÉTUDES COGNITIVES, 2022 (№ 22). с. 1-15.

Fridrikh А. та Bihunova S. та Bihunov D. (2022) FOCUS ON TEACHING GRAMMAR IN CONTEXT. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 236-244. ISSN 2411-4553

Mykhalchuk N. та Bihunova S. та Fridrikh А. та Vietrova I. (2021) THE CROSS-CULTURAL UNDERSTANDING OF METAPHORS IN THE INFORMATION TECHNOLOGY SPHERE. COGNITIVE STUDIES | ÉTUDES COGNITIVES, 2021 (№ 21). с. 1-16.

Bihunova S. та Alwasiak S. (2021) THE DIFFERENCES BETWEEN SYMBOLS AND TROPES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 53-56.

Fridrikh A. та Bihunova S. та Nikolaichuk H. (2020) INQUIRY AS A KEY TO DEEPER LEARNING. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 195-202.

Bihunova S. та Vorobiova I. та Fridrikh А. (2019) DEVELOPING PROBLEM-SOLVING SKILLS. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2019 (№5): 73. с. 110-113. ISSN 2519-2558

Bihunova S. та Vorobiova I. та Fridrikh A. (2019) PROJECT-BASED LEARNING AS A LIFE SKILL. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 108-113.

Mykhalchuk N. та Bihunova S. (2019) THE VERBALIZATION OF THE CONCEPT OF “FEAR” IN ENGLISH AND UKRAINIAN PHRASEOLOGICAL UNITS. COGNITIVE STUDIES | ÉTUDES COGNITIVES, 2019 (№ 19). с. 1-11.

Bihunova S. (2018) ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS OF LATIN AND FRENCH ORIGIN: COMPONENT “DOMESTIC ANIMAL”. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2018 (№1(69)). с. 54-56. ISSN 2519-2558

Bihunova S. та Zubilevych M. (2013) THE USAGE OF SYMBOLIC PROPER NAMES-TOPONYMS. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2013 (№ 7). с. 67-72. ISSN 2409-1154

Цей список був створений у Sat Dec 21 18:56:18 2024 EET.