Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Педагогічний факультет" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ч | Ш | Я
Число елементів: 74.

І

Іванюк Т.Р. (2019) Гра як метод морального виховання. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 35-37.

Івашко А.М. (2019) Погляди К.Д.Ушинського щодо підготовки вчителя початкової школи: актуалізація в умовах сучасного освітнього простору. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 37-39.

Івашко А.М. (2019) К. Д. УШИНСЬКИЙ ПРО ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 61-63.

Б

Бачинська Л.П. (2019) Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності в умовах НУШ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 159-162.

Бондарець М.А. (2019) «Морально-дефективне дитинство» – «булінг»: трансформація проблеми в історико-педагогічному вимірі (20-ті роки ХХ століття – початок ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. с. 137-138.

Бричок С. та Шелюк Г. (2019) ЖУРНАЛ «ЗАПАДНО-РУССКАЯ НАЧАЛЬНАЯ ШКОЛА» ЯК ДЖЕРЕЛО ВИВЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ РЕГІОНАЛЬНИХ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 121-129.

Булан А.Р. (2019) Формування комунікативної компетентності учнів четвертого класу під час вивчення іменних частин мови. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 14-16.

Г

Галушко Д.В. (2019) Вплив художньо-естетичного виховання на розвиток особистості учня. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 16-18.

Гамза Ю.С. (2019) Інтегровані уроки у початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 19-21.

Година А.В. (2019) Використання здоров’язберігальних технологій у групі продовженого дня в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 140-141.

Головай О.М. (2019) Виховний потенціал родинних традицій українського народу. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 21-23.

Гриневич О.О. (2019) До проблеми формування громадянськості в сучасному закладі освіти. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 23-25.

Гіс Н.С. (2019) Основи самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 165-167.

Д

Драка Ю.А. (2019) Теоретичні засади організації толерантності в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 143-145.

Ж

Жданюк А.В. (2019) Театральне мистецтво у фаховій підготовці майбутнього вчителя: історико-педагогічна рефлексія. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 170-171.

Жигадло Л.М. (2019) Проблема формування мотивації до занять фізичною культурою в учнів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 28-30.

Жинський М.А. (2019) Фізичне виховання у поглядах відомих українських пластунів: актуальність в умовах сучасності. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 30-32.

З

Зарішнюк І.І. (2019) Сутність і складові педагогічної технології як освітнього феномену. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 32-33.

Засєкіна І.А. (2019) Інтегрований підхід в освітньому процесі початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 33-35.

К

Карапуз О.В. (2019) Педагогічні умови формування основ етичної культури учнів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 39-42.

Кибукевич Ю.І. (2019) Організація превентивного виховання в закладі середньої освіти: управлінський аспект. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 42-44.

Ковальчук І.В. (2019) Формування математичної компетентності як одного із завдань освітньої реформи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 46-49.

Ковальчук О.В. (2019) Зародження сільської початкової школи в Україні. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 49-51.

Козік О.Я. (2019) Зміст поняття «засоби навчання» в науково-педагогічних джерелах. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 52-53.

Козік О.Я. (2019) ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ «МЕТОД НАВЧАННЯ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 74-75.

Коломис А.І. (2019) Організація освітнього середовища нової української школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 53-55.

Кондратюк О.О. (2019) Багатоаспектність у вивченні проблеми обдарованості. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 55-57.

Корень Н.В. (2019) Формування правописних умінь і навичок у молодших школярів. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 57-59.

Костецька А.О. (2019) Проблеми соціалізації ліворуких дітей в освітньому середовищі. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 145-147.

Крупенко О.І. (2019) Педагогічна культура майбутніх учителів початкової школи в ЗВО. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 174-176.

Купчак С.Б. (2019) Використання проектної технології у практиці роботи вчителів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 59-61.

Кінах О.М. (2019) Формування комунікативної компетентності молодших школярів під час вивчення простого речення. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 44-46.

Л

Левіцька М.Є. (2019) Формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 61-63.

М

Мага Р.Я. (2019) Роль «Я-концепції» у формуванні особистості дитини. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 63-65.

Максимчук С.М. (2019) Казкотерапія як метод гуманістичного виховання. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 65-67.

Макулевич М.П. (2019) Система виховання учнів початкової школи засобами традицій українського народу. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 67-69.

Мариніна І.В. (2019) Гендерна соціалізація молодших школярів з особливими освітніми потребами. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 147-148.

Мельничук І.І. (2019) Дидактико-методичний супровід навчального предмета «літературне читання» початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 70-72.

Мельничук К.О. (2019) Сутність поняття «естетична культура майбутнього вчителя початкової школи». Професійний розвиток педагога, 2019. с. 178-180.

Меліхова В.С. (2019) Роль ранкових зустрічей у вихованні учнів молодшого шкільного віку. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 69-70.

Москалик К.В. (2019) Впровадження проблемних ситуацій в урок української мови у початковій школі. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 76-79.

Місюра Т.В. (2019) Диференційовані завдання на уроках української мови в початкових класах. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 72-74.

Н

Нагорна Д.В. (2019) Ідея дитиноцентризму в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 79-81.

Наконечна І.Л. (2019) Ідеї В. О. Сухомлинського про підготовку учнів початкової школи до життя. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 81-83.

Негода А.В. (2019) Розвиток ідей В.Сухомлинського у системі підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 182-185.

Ничипорчук К.Ю. (2019) Педагогіка партнерства в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Професійний розвиток педагога, 2019. с. 83-84.

О

Обрамич І.С (2019) Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 85-86.

Оласюк І.А. (2019) Формування орфографічної компетентності молодших школярів. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 87-88.

Онищук О.В. (2019) Особистість учителя у педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 89-90.

Онищук Я.С. (2019) Стратегії розвитку освітніх систем Фінляндії та України. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 90-95.

П

Панасюк О.М. (2019) Нова українська школа як платформа формування ключових компетентностей молодшого школяра. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 95-97.

Панасюк Ю.С. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 97-99.

Панчук В.В. (2019) АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 99-101.

Панчук О.В. (2019) ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 185-187.

Пащук Ю.О. (2019) ФОРМИ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ З ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ УЧНІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 101-103.

Петрик М.А. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 103-105.

Попова А.В. (2019) ДИТИНОЦЕНТРИЗМ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ ПРИНЦИП ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 105-107.

Процюк О.Я. (2019) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СЛОВА ПІД ЧАС ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМИ "БУДОВА СЛОВА" В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 107-108.

Р

Радько А.В. (2019) ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У "ПЛАСТІ". Професійний розвиток педагога, 2019. с. 108-110.

Романчук Л.Ю. (2019) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СІМ'Ї: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 110-112.

С

Секретар А.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СТУПЕНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ "МАГІСТР" В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 187-188.

Сидорчук Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 112-114.

Скупейко Н.Р. (2019) ТЕКСТ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 114-116.

Сомчинська К.П. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 116-118.

Срібнюк А.В. (2019) ТЕОРИТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 120-122.

Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 259-265.

Сікора О.С. (2019) ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 150-152.

Сілков В.В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВИВЧЕННЯМ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ АЛГОРИТМІВ АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 230-239.

Т

Ткачук І.В. (2019) ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА ПЕРЕВАГИ ТА ПРОБЛЕМИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 126-128.

Ч

Чорна О.Ю. (2019) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 129-130.

Ш

Швець І.М. (2019) ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 130-132.

Шепелевич І.В. (2019) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 132-134.

Я

Яворська А.В. (2019) РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ПРОВІДНИХ КРАЇНАХ СВІТУ (кін. ХХ - поч. ХХІ століття). Професійний розвиток педагога, 2019. с. 134-136.

Якимчук А.Я. (2019) ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ДО ЗМІН В РАМКАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА". Професійний розвиток педагога, 2019. с. 196-199.

Цей список був створений у Mon Dec 23 18:22:15 2024 EET.