Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра іноземних мов" та рік: 2016

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | Г | Д | К | М | П | Р | Т | Ч | Я
Число елементів: 32.

Б

Баталія Л.О. та Ткач А.П. (2016) ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК АЛЬТЕРНАТИВНОГО НАВЧАННЯ В СТАНДАРТНИХ ШКОЛАХ ЗАХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИХ КРАЇН (ЧЕХІЯ, ПОЛЬЩА, СЛОВАЧЧИНА). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 67-69.

Бойко Н.Г. та Ковалюк В.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 52-56.

Г

Гронь Л.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Наукова термінологія нового століття: теоретичні і прикладні виміри, 2016. с. 390-391.

Д

Давидюк Ю.В. та Гронь Л.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОГО ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 34-36.

Данілова Н.Р. (2016) ОПРАЦЮВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 50-52.

Данілова Н.Р. та Денисюк Л.В. (2016) ІННОВАЦІЙНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ НОВОВВЕДЕННЯ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВНЗ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 347-350.

Денисюк Л.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАЙМЕННИКА IT В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 17-19.

Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2016) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 144-147.

Дзюбишина Н.Б. (2016) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ В ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКОЛАХ МІЖВОЄННОЇ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.1. с. 11-14.

Дзюбишина Н.Б. (2016) ВИХОВНИЙ ТА ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ КУЛЬТУРИ У ДУХОВНОМУ РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ВНЗ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 119-123. ISSN 2415-802X

К

Ковалюк В.В. та Ткач Т.В. (2016) ФАХОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СТУДЕНТІВ ТА ЇЇ ФОРМУВАННЯ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 56-59.

Ковалюк В.В. та Шикута Т.М. (2016) ПРО ПИТАННЯ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 76-81.

Краля І.В. та Берташ В.О. (2016) МОВНА ТА КОНЦЕПТУАЛЬНА КАРТИНИ СВІТУ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ СВІДОМОСТІ НАЦІЇ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 32-35.

Кушнір Н.В. та Лукашик О.В. та Лавренюк Т.І. (2016) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 84-86.

М

Мороз Л.В. та Дацюк А.В. (2016) БРИТАНСЬКИЙ ГАЗЕТНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ ОБ’ЄКТИВАЦІЇ ТЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 24-28.

Мороз Л.В. та Дуброва А.С. та Трофімчук В.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 86-89.

Мороз Л.В. та Дуброва А.С. та Трофімчук В.М. (2016) СУГЕСТОПЕДІЯ ЯК МЕТОД ІНТЕНСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 58-61.

Мороз Л.В. та Король О.Ю. (2016) ПРО КОНЦЕПЦІЮ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ, ЗАОЧНОЇ І ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 81-84.

Мороз Л.В. та Коцвай Ю.Я. (2016) ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 60-64.

Мороз Л.В. та Кушнір Н.В. та Ковалюк В.В. (2016) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА МОВНУ СИТУАЦІЮ В УКРАЇНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 60-63.

Мороз Л.В. та Мороз Н.М. (2016) МІСЦЕ ТА РОЛЬ ГРИ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 43-47.

П

Павелків К.М. (2016) ПСИХОДОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 40-43.

Павелків К.М. (2016) МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї І ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 192-200. ISSN 2411-4553

Павелків К.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 69-73.

Р

Романюк С.К. (2016) РЕКЛАМНИЙ ДИСКУРС: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ, СПІВВІДНОШЕННЯ З СУМІЖНИМИ ПОНЯТТЯМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 126-132.

Романюк С.К. та Городюк Н.Ю. (2016) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 86-89.

Романюк С.К. та Захожа А.Ю. (2016) АКТИВНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 47-50.

Т

Трофімчук В.М. та Гривіцька Р.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 38-40.

Ч

Черуха Н.В. та Брень О.В. (2016) ПРО ПИТАННЯ ПОКРАЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 74-76.

Черуха Н.В. та Миколайчик А.П. (2016) РАННЄ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ І ЗАРУБІЖНІЙ ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 72-74.

Я

Ясногурська Л.М. (2016) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПОНЯТТЯ КОНЦЕПТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 28-32.

Ясногурська Л.М. (2016) ВІДОБРАЖЕННЯ СВІДОМОСТІ НАЦІЇ У КОНЦЕПТУАЛЬНІЙ ТА МОВНІЙ КАРТИНІ СВІТУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 6-9.

Цей список був створений у Mon Nov 4 20:06:30 2024 EET.