Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОДОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Павелків К.М. (2016) ПСИХОДОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 40-43.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті представлено аналіз наукових доробків, присвячених проблемі вивчення іноземної мови у ВНЗ. Розкрито сутність поняття мотивація, виділено шляхи створення позитивної мотивації до вивчення іноземної мови. Визначено ключові компетенції та способи їх формування у студентів немовних спеціальностей.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. Психодого-педагогічні умови вивчення іноземної мови на немовних спеціальностях у вищій школі / К.М.Павелків // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2016. — С. 40-43.
Ключові слова: мотивація, компетентність, вивчення іноземної мови, мовний бар’єр, психологічний комфорт
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 24 Жов 2020 05:48
Останні зміни: 24 Жов 2020 05:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1220

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу