Павелків К.М. (2016) ПСИХОДОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 40-43.
|
Текст
Павелків К.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлено аналіз наукових доробків, присвячених проблемі вивчення іноземної мови у ВНЗ. Розкрито сутність поняття мотивація, виділено шляхи створення позитивної мотивації до вивчення іноземної мови. Визначено ключові компетенції та способи їх формування у студентів немовних спеціальностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Психодого-педагогічні умови вивчення іноземної мови на немовних спеціальностях у вищій школі / К.М.Павелків // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2016. — С. 40-43. |
Ключові слова: | мотивація, компетентність, вивчення іноземної мови, мовний бар’єр, психологічний комфорт |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Жов 2020 05:48 |
Останні зміни: | 24 Жов 2020 05:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1220 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |