Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра методики викладання іноземних мов" та рік: 2017
Вгору на рівень |
В
Василькевич С.С. (2017) ПРО ПИТАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ФЕНОМЕНУ СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 46-49.
Василькевич С.С. (2017) НЕОЛОГІЗМИ У МОВІ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 45-53.
Г
Гронь Л.В. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ ЯК КОМПОНЕНТ СУЧАСНОГО НМК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 233-237.
Гронь Л.В. та Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 241-245.
Гронь Л.В. та Саврас Л.З. (2017) НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 168-171.
Д
Дзюбишина Н.Б. (2017) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 149-153.
К
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) РОЛЬ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 60-62. ISSN 2520-6427
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. с. 72-77.
Л
Лущик К.І. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 245-248.
М
Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. та Василькевич С.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОРТФОЛІО В ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 71-74.
П
Примич Г.М. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 248-253.