Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра методики викладання іноземних мов" та рік: 2017

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: В | Г | Д | К | Л | М | П
Число елементів: 11.

В

Василькевич С.С. (2017) ПРО ПИТАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ФЕНОМЕНУ СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 46-49.

Василькевич С.С. (2017) НЕОЛОГІЗМИ У МОВІ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 45-53.

Г

Гронь Л.В. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ ЯК КОМПОНЕНТ СУЧАСНОГО НМК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 233-237.

Гронь Л.В. та Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 241-245.

Гронь Л.В. та Саврас Л.З. (2017) НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 168-171.

Д

Дзюбишина Н.Б. (2017) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 149-153.

К

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) РОЛЬ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 60-62. ISSN 2520-6427

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. с. 72-77.

Л

Лущик К.І. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 245-248.

М

Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. та Василькевич С.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОРТФОЛІО В ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 71-74.

П

Примич Г.М. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 248-253.

Цей список був створений у Mon Nov 4 15:40:51 2024 EET.