ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Гронь Л.В. and Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. pp. 241-245.

[img]
Preview
Text
Гронь Л.В., Лоза М.П..pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Гронь Л.В. До питання класифікації рольових ігрових ситуацій для навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів основної школи / Л.В.Гронь, М.П.Лоза // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : студ. наук. вісник. – Рівне, 2017. - С. 241-245.
Uncontrolled Keywords: навчання іноземної мови, діалогічне мовлення
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 16 Jun 2021 07:30
Last Modified: 16 Jun 2021 07:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7928

Actions (login required)

View Item View Item