Гронь Л.В. and Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. pp. 241-245.
|
Text
Гронь Л.В., Лоза М.П..pdf Download (6MB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Гронь Л.В. До питання класифікації рольових ігрових ситуацій для навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів основної школи / Л.В.Гронь, М.П.Лоза // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : студ. наук. вісник. – Рівне, 2017. - С. 241-245. |
Uncontrolled Keywords: | навчання іноземної мови, діалогічне мовлення |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 16 Jun 2021 07:30 |
Last Modified: | 16 Jun 2021 07:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7928 |
Actions (login required)
View Item |