Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Гронь Л.В. та Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 241-245.

[img]
Перегляд
Текст
Гронь Л.В., Лоза М.П..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гронь Л.В. До питання класифікації рольових ігрових ситуацій для навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів основної школи / Л.В.Гронь, М.П.Лоза // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : студ. наук. вісник. – Рівне, 2017. - С. 241-245.
Ключові слова: навчання іноземної мови, діалогічне мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 16 Черв 2021 07:30
Останні зміни: 16 Черв 2021 07:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7928

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу