Гронь Л.В. та Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 241-245.
|
Текст
Гронь Л.В., Лоза М.П..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гронь Л.В. До питання класифікації рольових ігрових ситуацій для навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів основної школи / Л.В.Гронь, М.П.Лоза // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : студ. наук. вісник. – Рівне, 2017. - С. 241-245. |
Ключові слова: | навчання іноземної мови, діалогічне мовлення |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 16 Черв 2021 07:30 |
Останні зміни: | 16 Черв 2021 07:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7928 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |