Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра природничих наук з методиками навчання" та рік: 2017
Вгору на рівень |
В
Виговський І.В. (2017) ВМІСТ МІНІРАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ В УРОЖАЇ ОДНОВИДОВИХ ПОСІВІВ БАГАТОРІЧНИХТРАВ ТА ЇХ ТРАВОСУМІШОК. Науковий вісник ЛьвіськогоНаціонального університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького, 2017 (№ 74): Т. 19. с. 140-142. ISSN 2518-1327
Г
Грицай Н.Б. (2017) ДИДАКТИКА БІОЛОГІЇ ЯК БАЗОВА ДИСЦИПЛІНА У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 180-183.
Грицай Н.Б. (2017) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 338-340.
Грицай Н.Б. (2017) МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ ФРАНЦІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 6-9.
Грицай Н.Б. (2017) ТЕХНОЛОГІЯ «МАЙСТЕРНЯ» У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 80-85.
Грицай Н.Б. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ФРАНКОМОВНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ БЕЛЬГІЇ. Витоки педагогічної майстерності, 2017: Вип. 19. с. 83-90. ISSN 2075-146Х
Грицай Н.Б. (2017) ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2017 (№ 4): (68). с. 177-189.
Грицай Н.Б. та Демчук В.В. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З БІОЛОГІЇ У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 197-201.
Д
Дюлай Е.Я. та Денисюк Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ТА СТИМУЛЯЦІЇ ТВОРЧОСТІ МОЛОДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 175-177.
К
Кондисюк Ю.О. та Денисюк Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ТВАРИН З МЕТОЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ТА ПСИХОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 180-181.
Л
Лоза С.П. та Денисюк Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ІГРОВОЇ КОРЕКЦІЇ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 81-82.
М
Мельник І.С. та Денисюк Н.В. (2017) ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КОЛЬОРУ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 184-186.
Михайлова І.О. та Денисюк Н.В. (2017) ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ ШКІЛЬНОГО ПСИХОЛОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 186-188.
Н
Новак Я.М. та Денисюк Н.В. (2017) ВПЛИВ КІМНАТНИХ ЕКЗОТИЧНИХ РОСЛИН НА ОРГАНІЗМ І ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ НА ПРИКЛАДІ ДЕЯКИХ ВИДІВ РОДУ PELARGONIUM. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 228-229.
П
Піщук А.В. та Грицай Н.Б. (2017) ТАКСОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДЕНДРОФЛОРИ ПАРКУ МОЛОДІ М. РІВНОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 234-236.
Х
Хомік Т.В. та Денисюк Н.В. (2017) ЖОРСТОКЕ СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДО ТВАРИН: ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ БОРОТЬБИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 194-196.
Ш
Шахрайчук І.А. та Денисюк Н.В. (2017) РОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ ДІВЧИНИ-ПІДЛІТКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 199-200.