ТЕХНОЛОГІЯ «МАЙСТЕРНЯ» У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Грицай Н.Б. (2017) ТЕХНОЛОГІЯ «МАЙСТЕРНЯ» У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. pp. 80-85.

[img]
Preview
Text
Грицай Н.Б..pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

У статті встановлено значення технології «педагогічна майстерня» у методичній підготовці майбутніх учителів біології. Вказано принципи роботи майстерні, визначено її типи. Наведено основні елементи технології: індукція, самоконструкція, соціоконструкція, соціалізація, афішування, розрив, рефлексія. З’ясовано сутність і значення методичної майстерні.

Item Type: Article
Additional Information: Грицай Н.Б. Технологія «майстерня» у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н.Б.Грицай // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 80-85.
Uncontrolled Keywords: технології навчання, майстерня, методична майстерня, методична підготовка, методика навчання біології.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 16 Feb 2021 07:19
Last Modified: 28 Aug 2021 10:39
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3974

Actions (login required)

View Item View Item