Грицай Н.Б. (2017) ТЕХНОЛОГІЯ «МАЙСТЕРНЯ» У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2017. с. 80-85.
|
Текст
Грицай Н.Б..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті встановлено значення технології «педагогічна майстерня» у методичній підготовці майбутніх учителів біології. Вказано принципи роботи майстерні, визначено її типи. Наведено основні елементи технології: індукція, самоконструкція, соціоконструкція, соціалізація, афішування, розрив, рефлексія. З’ясовано сутність і значення методичної майстерні.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грицай Н.Б. Технологія «майстерня» у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н.Б.Грицай // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Вип. 21. – Рівне: Волинські обереги, 2017. – С. 80-85. |
Ключові слова: | технології навчання, майстерня, методична майстерня, методична підготовка, методика навчання біології. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Лют 2021 07:19 |
Останні зміни: | 28 Серп 2021 10:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3974 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |