ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Грицай Н.Б. (2017) ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2017 (№ 4): (68). pp. 177-189.

[img]
Preview
Text
Hrytsai_N_.pdf

Download (726kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідницькому підходу в біологічній освіті. Мета статті – визначити особливості організації дослідницько-орієнтованого навчання біології в загальноосвітній школі. Автором розкрито сутність дослідницького методу навчання, описано історію його становлення, проаналізовано досвід дослідницько-орієнтованого навчання в зарубіжних країнах. Схарактеризовано технологію навчання як дослідження. Наведено переваги й недоліки дослідницько-орієнтованого навчання, акцентовано на недостатньому його впровадженні в загальноосвітніх школах України. Перспективи подальших наукових пошуків полягають у розробленні дослідницьких завдань з біології для школярів основної та старшої школи.

Item Type: Article
Additional Information: Грицай Н. Дослідницько-орієнтоване навчання біології в сучасній загальноосвітній школі / Н.Грицай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 4 (68). - С. 177-189.
Uncontrolled Keywords: біологічна освіта, методика навчання біології, дослідження, дослідницький метод, дослідницький підхід, дослідницько-орієнтоване навчання, методи навчання, технології навчання
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 01 Sep 2021 06:25
Last Modified: 01 Sep 2021 06:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8666

Actions (login required)

View Item View Item