Грицай Н.Б. (2017) ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2017 (№ 4): (68). с. 177-189.
|
Текст
Hrytsai_N_.pdf Завантажити (726kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена дослідницькому підходу в біологічній освіті. Мета статті – визначити особливості організації дослідницько-орієнтованого навчання біології в загальноосвітній школі. Автором розкрито сутність дослідницького методу навчання, описано історію його становлення, проаналізовано досвід дослідницько-орієнтованого навчання в зарубіжних країнах. Схарактеризовано технологію навчання як дослідження. Наведено переваги й недоліки дослідницько-орієнтованого навчання, акцентовано на недостатньому його впровадженні в загальноосвітніх школах України. Перспективи подальших наукових пошуків полягають у розробленні дослідницьких завдань з біології для школярів основної та старшої школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Грицай Н. Дослідницько-орієнтоване навчання біології в сучасній загальноосвітній школі / Н.Грицай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 4 (68). - С. 177-189. |
Ключові слова: | біологічна освіта, методика навчання біології, дослідження, дослідницький метод, дослідницький підхід, дослідницько-орієнтоване навчання, методи навчання, технології навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 01 Вер 2021 06:25 |
Останні зміни: | 01 Вер 2021 06:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8666 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |