Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи" та рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 32.

Близнюк А.О. та Пальчевський С.С. (2014) АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 9-11.

Ваколюк А.М. (2014) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 24-27.

Галатюк М.Ю. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНОГО ДОСВІДУ МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 17-19.

Галатюк М.Ю. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014: Вип.10(53). с. 161-164.

Галатюк Ю.М. та Галатюк М.Ю. та Галатюк Т.Ю. (2014) РОЗВИТОК МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014: Вип. 48. с. 25-31.

Гнедко Н.М. (2014) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 115-120.

Дмитришина Н.М. (2014) ГЕНЕТИЧНА ПЛОЩИНА АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ДИДАКТИКИ У СВІТЛІ ЧЕРНЕЧОГО ВИХОВАННЯ НА ТЕРЕНАХ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ (30-ТІ РР. ХХ СТ.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 127-129.

Дубич К.В. (2014) МЕХАНІЗМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України, 2014: Вип. 1. с. 119-134.

Дубич К.В. (2014) УГОДА ПРО АСОЦІАЦІЮ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄС ЯК ПЕРСПЕКТИВА ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ. Університетські наукові записки, 2014: Вип. 4. с. 211-216.

Дубич К.В. (2014) СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Державне управління: удосконалення та розвиток, 2014: Вип. 12.

Дубич К.В. (2014) ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ: ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Державне управління: теорія та практика, 2014: Вип. 1. с. 47-60.

Дубич К.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКИХ РЕФОРМ У СИСТЕМІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Соціальна робота в Україні: теорія і практика, 2014. с. 115-121.

Дубич К.В. (2014) ВЕЛИКОБРИТАНСЬКА ТА АМЕРИКАНСЬКА МОДЕЛІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ: ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ОРІЄНТИРИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Інвестиції: практика та досвід, 2014: Вип. 24. с. 161-165.

Коваль В.В. (2014) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 46-51.

Левчук І.Б. (2014) ВЕКТОРИ ГРОМАДСЬКО-ПОЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД «ГРОМАДСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ ПРАЦЮЮЧИХ ЖІНОК». Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2014 (Вип.25). с. 47-50. ISSN 2519-1942

Левчук (Тимочко) І.Б. (2014) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПРОСВІТНИЦЬКО-ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ ВОЛИНІ (2 ПОЛ. XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 54-58.

Малафіїк І.В. (2014) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ДИДАКТИКИ В ПЛОЩИНІ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 4-9.

Малафіїк І.В. (2014) СИСТЕМА “УЧІННЯ, ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ ВИД ПІЗНАННЯ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014: Вип.10(53). с. 81-86.

Мишкарьова С.В. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ БРАТСТВА ПРАВОСЛАВНИХ БОГОСЛОВІВ У ПОЛЬЩІ (1934-1938 РР.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 62-65.

Нечипорук Л.І. (2014) ВИПЕРЕДЖУЮЧА ОСВІТА ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЙНОГО СОЦІОПРИРОДНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА XXI СТОЛІТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 65-68.

Оксенюк О.В. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ (ДОСВІД РІВНЕНСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 68-71.

Остапчук М.В. (2014) РОДОВІД ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2014: Вип.116. с. 118-122.

Остапчук М.В. та Дуброва А.С. (2014) ЖИТТЄВИЙ, ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К.Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 14-17.

Остапчук М.В. та Пашковець М.Д. та Остапчук О.М. (2014) ТАЄМНИЦІ РОДОВОДУ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ К. Е. ЦІОЛКОВСЬКОГО. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2014: Вип. 48. с. 146-152.

Пелех Л.Р. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН СУБ’ЄКТІВ ЦІННІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ (УКРАЇНО-ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 74-78.

Петрук Л.П. (2014) СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 15-18.

Полюхович Н.В. (2014) СТВОРЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 48-51.

Романюк А. (2014) АКМЕОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ. Інформаційні-технології в професійній діяльності, 2014. с. 42-43.

Романюк А.А. (2014) СПЕЦИФІКА ТА СТРУКТУРА УРОКУ ІНФОРМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 126-129.

Стихун Л.П. та Стихун Н.В. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 84-88.

Суботюк В.І. (2014) НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СВІТЛІ ВИМОГ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 88-91.

Яницкий М.С. та Браун О.А. та Пелех Ю.В. та Франчек З. та Саласса М. (2014) СОЦИОКУЛЬТУРНЫЕ ДЕТЕРМИНАНТЫ СТАНОВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ ЦЕННОСТЕЙ УЧИТЕЛЕЙ. Вопросы воспитания и обучения, 2014 (№ 6). с. 27-35.

Цей список був створений у Fri Nov 22 16:54:26 2024 EET.