Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи" та рік: 2016
Вгору на рівень |
Стаття
Галатюк М.Ю. (2016) РОЗВИТОК СПОРТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 115-118. ISSN 2415-802X
Галатюк М.Ю. (2016) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЗАСОБІВ ПРОБЛЕМНО-ЗМІСТОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 19-20.
Галатюк М.Ю. (2016) ЕФЕКТИВНЕ ПОЄДНАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ З РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ. Сучасні проблеми експериментальної, теоретичної фізики та методики навчання фізики, 2016. с. 74-75.
Галатюк М.Ю. та Галатюк В.М. (2016) УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 103-107.
Галатюк Т.Ю. (2016) ЗМІСТ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57).
Галатюк Т.Ю. та Галатюк М.Ю. (2016) МЕТОДИ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 102-105.
Дубич К.В. (2016) РОЛЬ ОСВІТНЬОГО МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ФАХІВЦІВ В УДОСКОНАЛЕННІ СИСТЕМИ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2016: Вип. 26. с. 65-76.
Левчук І.Б. (2016) ПРОСВІТНИЦЬКІ АСПЕКТИ БЛАГОДІЙНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ ВОЛИНІ 2 ПОЛ. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 19-22.
Малафіїк І.В. (2016) ЖИТТЯ ЯК СПАЛАХ ЗІРКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 3-4.
Малафіїк І.В. (2016) ЖИТТЯ ЯК СПАЛАХ ЗІРКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 3-4.
Малафіїк І.В. та Кривко М.П. (2016) ЄДНІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОГО ТА ДИДАКТИЧНОГО ЦИКЛІВ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТА НАВЧАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 113-116.
Мосієвич Ю.О. (2016) ПРОГРЕСИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПОЛЬСЬКОЇ ОСВІТИ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 54-57.
Нечипорук Л.І. та Терешко Л.В. (2016) АКМЕОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 14-16.
Оксенюк О.В. (2016) ІМПРЕСИНГИ ТВОРЧОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ОСВІТОЛОГІЇ С. ПАЛЬЧЕВСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 5-8.
Остапчук М.В. (2016) ПРИНЦИПИ СУГЕСТОПЕДАГОГІКИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ФІЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 65-68.
Остапчук М.В. та Остапчук В.М. (2016) МЕТОДИКА ТЕОРЕТИЧНОГО ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОСТАТИКИ В КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, 2016: Вип.138. с. 122-129.
Павленко А.С. (2016) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ВИХОВАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 158-161.
Павлюк Г.С. (2016) ВИХОВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 39-41.
Пелех Ю.В. та Оксентюк Н.В. (2016) ЛИЧНОСТНЫЕ РЕСУРСЫ ОБЕСПЕЧЕНИЯ САМОЭФФЕКТИВНОСТИ УКРАИНСКИХ СТУДЕНТОВ. Вестник Новосибирского государственного педагогического университета, 2016 (№ 5): (33). с. 64-87. ISSN 2226-3365
Петрук Л.П. (2016) НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 69-71.
Романюк А.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В КОНТЕКСТІ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПАРАДИГМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 140-144.
Філоненко Р.С. (2016) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. с. 164-166.
Чайка М.В. та Галатюк Ю.М. (2016) МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 128-130.
Чередняк Ю.М. (2016) РОЛЬ Б.Н. МІТЮРОВА У РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛІСТИЧНОГО НАПРЯМУ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч.І. с. 57-61.