Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІСТ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ

Галатюк Т.Ю. (2016) ЗМІСТ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57).

[img]
Перегляд
Текст
Галатюк Т.Ю..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядається зміст поняття методологічної культури учня в контексті природничої освіти, визначено її основні компоненти та зв’язки між ними. Показано, що методологічна культура є важливою дидактичною категорією, компонентом природничої освіти, що визначає успішність навчально-пізнавальної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк Т.Ю. Зміст методологічної культури учня у контексті сучасної парадигми природничої освіти / Т.Ю.Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 22-26.
Ключові слова: методологічна культура, навчально-пізнавальна діяльність, парадигма природничої освіти, дидактична категорія
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 11 Груд 2020 08:43
Останні зміни: 11 Груд 2020 08:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2162

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу