Галатюк Т.Ю. (2016) ЗМІСТ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57).
|
Текст
Галатюк Т.Ю..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається зміст поняття методологічної культури учня в контексті природничої освіти, визначено її основні компоненти та зв’язки між ними. Показано, що методологічна культура є важливою дидактичною категорією, компонентом природничої освіти, що визначає успішність навчально-пізнавальної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Галатюк Т.Ю. Зміст методологічної культури учня у контексті сучасної парадигми природничої освіти / Т.Ю.Галатюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2016. - Вип. 14 (57). - С. 22-26. |
Ключові слова: | методологічна культура, навчально-пізнавальна діяльність, парадигма природничої освіти, дидактична категорія |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 11 Груд 2020 08:43 |
Останні зміни: | 11 Груд 2020 08:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/2162 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |