Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2007
Вгору на рівень |
Г
Горопаха Н.М. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ Л.С. ВИГОТСЬКОГО У РОЗВИВАЮЧОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА ПРИКЛАДІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ). Оновлення змісту,форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 15-20.
Д
Джеджера К.В. (2007) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Професійно-художня освіта України, 2007. с. 220-226.
Дичківська І.М. (2007) ПРОБЛЕМА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В ОСВІТІ. Оновлення змісту,форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 12-15.
К
Козлюк О.А. (2007) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "СПІЛКУВАННЯ" ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 108-112.
Козлюк О.А. (2007) ВПЛИВ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 39-40.
Косарєва О.І. (2007) ВПЛИВ ПОДРУЖНІХ СТОСУНКІВ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 100-103.
Косарєва О.І. (2007) ЗВ'ЯЗОК ЕМОЦІЙНОЇ І КОГНІТИВНОЇ СФЕР У ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 113-116.
М
Маліновська Н.В. (2007) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У НАВЧАЛЬНО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 24-26.
Марчук Г.В. (2007) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В СВІТЛІ ТЕОРІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Л.С. ВИГОТСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 116-118.
Марчук Г.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 193.
Меналюк Г.Ф. (2007) МОВЛЕННЄВА МАТЕМАТИЧНА КУЛЬТУРА ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36): (54). с. 118-122.
Міркевич В.П. (2007) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 194.
П
Поніманська Т.І. (2007) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ ІДЕЇ Л. ВИГОТСЬКОГО ПРО ДИТЯЧО-ДОРОСЛЕ СПІВТОВАРИСТВО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 8-11.
Поніманська Т.І. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічний дискурс, 2007 (Вип.1). с. 109-115.
С
Самсонюк Н.Ф. (2007) ПРИСЛІВ’Я ЯК ІНДИКАТОР ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У СФЕРІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ „Я САМ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 26-29.
Т
Терешко Л.В. (2007) КУЛЬТУРА ЗДОРОВ’Я СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 27-34. ISSN 2415-802X
У
Удод О.В. (2007) ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ МОНТЕССОРІ –ПЕДАГОГІКИ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 197-198.
Ф
Федорова Н.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГУМОРУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУ. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 40-44. ISSN 2078-1016
Х
Холод О.В. та Поніманська Т.І. (2007) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ 6 – 7 РОКУ ЖИТТЯ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ В ДИТЯЧОМУ БУДИНКУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 72-73.
Ш
Шадюк (Падалка) О.І. (2007) ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 58-59.
Я
Янцур Л.А. та Фарина Н.П. (2007) Л.С. ВИГОТСЬКИЙ ПРО РОЗВИТОК ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 20-24.