Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 130.

Borova V. та Malinovska N. (2020) INTRODUCTION OF INTERACTIVE LEARNING TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATION. The world spage of higher education: trends in internat ionalization and development, 2020. с. 141-159.

Dychkivska I.M. та Lonova O. та Druhanova O. та Luparenko S. (2020) Childcare and Educational Activities of Religious and Public Organizations in Western Ukraine in 1900-1930. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2020 (Vol.9): 8. с. 55-61. ISSN 2222-3537

Malinovska N. та Borova V. та Benera V. та Shemchuk V. та Gogol I. (2020) APPLICATION OF INTERACTIVE TEACHING MATERIALS IN THE MODERN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Journal of Critical Reviews, 2020 (Vol.7). с. 1241-1243. ISSN 2394-5125

Trybulkevych K.H. та Zaitseva A.V. та Lupak N.M. та Dychkivska I.M. та Bortniuk T.Y. (2020) The Influence of Social Reflection to Enhance the Efficiency of Professional Communication of the In-Service Teachers in the Settings of Methodical Work. Applied Linguistics Research Jornal, 2020 (№ 4): (9). с. 182-189.

Voitovych O. та Kozliuk O. та Kosarieva O. та Marchuk G. та Stepanova O. (2020) HUMANISTIC APPROACH TOWARDS EDUCATION OF PRESCHOOL CHILDREN WITH DEVELOPMENTAL SPEECH AND LANGUAGE DISORDERS. Revista Tempos e Espacos em Educacdo, 2020 (№ 32): Vol. 13. с. 1-14. ISSN 2358-1425

Войтович О. (2020) ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 15-17.

Глодовська І.В. та Маліновська Н.В. (2020) ДИДАКТИЧНА КАРТИНА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 40.

Гордійчук А.С. та Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ГРИ. Людина і суспільство: Економічний та соціокультурний розвиток, 2020. с. 158-161.

Горопаха Н.М. (2020) Методичні рекомендації до практичних і лабораторних занять та виконання завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи природознавства та методика ознайомлення дітей з природою». [Навчальні матеріали]

Горопаха Н.М. (2020) Основи природознавства: практикум для самостійної роботи. [Навчальні матеріали]

Горопаха Н.М. (2020) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 18-20.

Горопаха Н.М. та Бережна К. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 22-24.

Горопаха Н.М. та Бережна К. (2020) СТВОРЕННЯ В ГРУПІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 20-22.

Горопаха Н.М. та Білецька Б. (2020) ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕКОЛОГІЧНОГО І ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 24-26.

Горопаха Н.М. та Гетьман І. (2020) РОБОТА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї З ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 26-29.

Горопаха Н.М. та Гресь О. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДОСЛІДЖЕННЮ ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 29-30.

Горопаха Н.М. та Дякова О. (2020) МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У САМООБСЛУГОВУВАННІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 30-32.

Горопаха Н.М. та Прокопчук О. (2020) РОЛЬ РІЗНИХ ВИДІВ ІГОР У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 32-33.

Горопаха Н.М. та Собчук Д. (2020) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 33-36.

Гурський В. та Венгловська І. (2020) ПРОБЛЕМИ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ СОФІЇ РУСОВОЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 38-40.

Гурський В. та Дрогомирецька О. (2020) ФОРМУВАННЯ АДАПТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 40-41.

Гурський В.А. (2020) ПЕДАГОГІКА З ІСТОРІЄЮ ПЕДАГОГІКИ. [Навчальні матеріали]

Гурський В.А. (2020) Організація та методика педагогічних досліджень. [Навчальні матеріали]

Джеджера К.В. та Буняк М. (2020) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ЛІНІЇ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» У ГРУПІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 44-46.

Джеджера К.В. та Крушельницька Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ У МАЛОКОМПЛЕКТНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 46-49.

Джеджера О.В. та Юрчук О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 41-49. ISSN 2518-7503

Дичківська І.М. (2020) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТА ЗАРУБІЖНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 36-48. ISBN 978-966-416-767-0

Дичківська І.М. та Борсук О. (2020) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З РОЛІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЛЮДИНИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 49-51.

Дичківська І.М. та Зух Ю. (2020) ВПЛИВ МИСТЕЦТВА НА ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 51-53.

Дичківська І.М. та Кобець Ю. (2020) ГРА ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІСТОВНОГО СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 55-58.

Дичківська І.М. та Мазур М. (2020) ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 53-55.

Дичківська І.М. та Прищепа Р. (2020) ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ КУЛЬТУРИ МІЖЕТНІЧНИХ ВІДНОСИН У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 60-62.

Дичківська І.М. та Розман М. (2020) МЕТОДИ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ З ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 62-64.

Дичківська І.М. та Савчук М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ЛЕПБУКІВ У ФОРМУВАННІ ЗНАНЬ МОДЕЛЕЙ СОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ОРІЄНТОВАНИХ НА ОСВІТУ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 58-59.

Дичківська І.М. та Чаплик Г. (2020) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 64-66.

Дичківська І.М. та Чумак О. (2020) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ПОВЕДІНКИ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ДИТЯЧОГО ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 66-68.

Дичківська І.М. та Ярош Л. (2020) СТВОРЕННЯ ЕКОЛОГО-РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 68-70.

Дрогомирецька О. (2020) ФОРМУВАННЯ АДАПТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 37-38.

Козлюк О. та Беднарчук І. (2020) СПІЛКУВАННЯ З ВИХОВАТЕЛЕМ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 74-76.

Козлюк О. та Маманович В. (2020) УПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ З ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В РОБОТІ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 78-81.

Козлюк О. та Мощук К. (2020) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 81-83.

Козлюк О. та Остапчук О. (2020) ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ У ФОРМУВАННІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 87-88.

Козлюк О. та Торчинська А. (2020) ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 83-84.

Козлюк О. та Шуляр О. (2020) КІНЕЗІТЕРАПІЯ ТА ПАЛЬЧИКОВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 84-87.

Козлюк О. та Ярмолчук І. (2020) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 90-92.

Козлюк О.А. (2020) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Science and education: problems, prospects and innovations, 2020. с. 280-284.

Козлюк О.А. (2020) РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ У МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 165-176. ISBN 978-966-416-767-0

Козлюк О.А. та Косарєва О.І. (2020) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. In: Освіта дорослих: світові тенденції, українські реаліїта перспективи. Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, Харків.

Конончук К. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗДО. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 66-68.

Корольова О. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 70-72.

Косарєва Г. та Гаврилюк С. (2020) ПРОБЛЕМА ВІДНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ ПРИ ЕФЕРЕНТНІЙ МОТОРНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 94-96.

Косарєва Г. та Гаєвська А. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 96-98.

Косарєва Г. та Драгун Я. (2020) КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ АКТИВНОГО І ПАСИВНОГО СЛОВНИКА У ДОШКІЛЬНИКІВ З РИНОЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 92-94.

Косарєва Г. та Коханевич А. (2020) КОРЕКЦІЙНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА ПРИ ДИНАМІЧНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 99-101.

Косарєва Г.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 136-150. ISBN 978-966-416-767-0

Косарєва О. та Виднічук З. (2020) ВПЛИВ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 101-103.

Косарєва О. та Степанець А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 103-105.

Косарєва О.І. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД БАТЬКІВ ЯК ЗАСІБ ПСИХОКОРЕКЦІІ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 104-117. ISBN 978-966-416-767-0

Кощлюк О. та Лозян Н. (2020) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ГРІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 77-78.

Крушельницька Н. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ МАЛОКОМПЛЕКТНОГО ЗДО З СІМ’ЄЮ В УМОВАХ ПРОТИЕПІДЕМІЧНОГО КАРАНТИНУ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 76-78.

Маліновська Н.В. та Глодовська І. (2020) ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ КАРТИНИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 128-130.

Маліновська Н.В. та Михалик А. (2020) АУДІЮВАННЯ ЯК СКЛАДОВА МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 130-132.

Маліновська Н.В. та Нездюр А. (2020) ФОРМУВАННЯ ДІАМОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 132-134.

Маліновська Н.В. та Романюк Л. (2020) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ЗАСВОЄННЯ ГРАМОТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 134-136.

Маліновська Н.В. та Сорока Н. (2020) РОЗВИТОК ПОЯСНЮВАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 136-139.

Марчук Г.В. (2020) МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З СОЦІАЛЬНИМ ДОВКІЛЛЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 139-141.

Мельничук Ю. (2020) ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЗАВДАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 87-89.

Павлюк Т.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЕНСОРНОЇ СФЕРИ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 94-104. ISBN 978-966-416-767-0

Павлюк Т.О. (2020) ЗМІСТОВО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 165-168.

Павлюк Т.О. та Данчук О. (2020) ВПРОВАДЖЕННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 168-170.

Павлюк Т.О. та Кирилюк В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-РУХОВИХ НАВИЧОК У ДОШКІЛЬНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 170-171.

Павлюк Т.О. та Ковалик К. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ З ДИСЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 172-173.

Павлюк Т.О. та Кутянська С. (2020) ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРО ФОРМУ І ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ З ВИКОРИСТАННЯМ ЛОГІЧНИХ БЛОКІВ З. ДЬЄНЕША. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 173-175.

Павлюк Т.О. та Мельничук Д. (2020) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 175-177.

Павлюк Т.О. та Петришина Н. (2020) НЕБИЛИЦІ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЕЛЕМЕНТІВ МАТЕМАТИКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 177-180.

Павлюк Т.О. та Стельмах І. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПРО МНОЖИНУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 180-181.

Павлюк Т.О. та Ходоровська І. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІЧИЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТФІЛЬМІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 181-184.

Павлюк Т.О. та Юсенко Н. (2020) ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 184-186.

Павлюк Т.О. та Ярмолюк Л. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ ДОМАНА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 186-187.

Руденко В.М. та Руденко Н.М. (2020) МЕТОДИКА РОЗРОБКИ НАУКОВОЇ ПРОБЛЕМИ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 66-74. ISSN 2411-4553

Руденко Н.М. (2020) Логоритміка та ігри в логопедичній роботі. [Навчальні матеріали]

Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ. Національна освіта в стратегіях соціокультурного вибору: теорія, методологія, практика, 2020. с. 259-261.

Руденко Н.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Директор школи, ліцею, гімназії, 2020 (2, Кн.): Т.ІІ (25). с. 207-214. ISSN 2309-7744

Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 117-124. ISBN 978-966-416-767-0

Руденко Н.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 203-206.

Руденко Н.М. (2020) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Особливі діти: освіта і соціалізація, 2020. с. 269-270.

Руденко Н.М. (2020) Тестові завдання з навчальної дисципліни "Логоритміка та ігри в логопедичній роботі" для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта з з додатковою спеціальністю 016 Спеціальна освіта. [Навчальні матеріали]

Руденко Н.М. (2020) Психологія виховання та навчання дітей з затримкою психічного розвитку. Практикум для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта». [Навчальні матеріали]

Руденко Н.М. та Бурчак К. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 206-208.

Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 208-210.

Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 210-213.

Руденко Н.М. та Козлюк О.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 200-206. ISSN 2411-4553

Руденко Н.М. та Новак Г. (2020) АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 213-215.

Руденко Н.М. та Ряба Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ГРИ ДРАМАТИЗАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 215-217.

Руденко Н.М. та Сідельник Б.В. (2020) ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОБРОТИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 217-219.

Руденко Н.М. та Хом'як К. (2020) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЕТИЧНИХ БЕСІД. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 220-221.

Степанова О.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 619-625.

Степанова О.І. (2020) ГРА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Priority directions of science and technology development, 2020. с. 444-450.

Степанова О.І. (2020) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «РИТОРИКА ТА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ». Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 227-234. ISSN 2411-4553

Степанова О.І. (2020) МІСЦЕ ДИСЦИПЛІНИ «ПОЧАТКОВИЙ КУРС УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» У НАВЧАННІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВИ (ЗНМ). In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 177-190. ISBN 978-966-416-767-0

Степанова О.І. (2020) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЗІ СПЕЦМЕТОДИКИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 234-237.

Степанова О.І. та Александрук О. (2020) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 237-239.

Степанова О.І. та Гнатюк О. (2020) КОРЕКЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 239-241.

Степанова О.І. та Грицай К. (2020) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ СУФІКСАЛЬНО-ІМЕННИКОВОГО СЛОВОТВОРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 241-244.

Степанова О.І. та Давидюк І. (2020) МЕТОДИКА ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ЕКСПРЕСИВНОЮ ЛЕКСИКЮ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 244-246.

Степанова О.І. та Дмитрук І. (2020) ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 246-248.

Степанова О.І. та Мирончук О. (2020) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОДИН ІЗ ВАЖЛИВИХ КОМПОНЕНТІВ РОЗВИТКУ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 248-251.

Федорова Н.В. (2020) ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ГОЛОВНА ВИМОГА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 150-165. ISBN 978-966-416-767-0

Федорова Н.В. та Іванова І. (2020) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 256-259.

Федорова Н.В. та Воробйова В. (2020) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 253-255.

Федорова Н.В. та Колошва А. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОРИТМІКИ НА КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДІТЬМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 259-260.

Федорова Н.В. та Кошмак Т. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 261-262.

Федорова Н.В. та Лещук Л. (2020) ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО БАТЬКІВЩИНУ ЯК СКЛАДОВА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 263-265.

Федорова Н.В. та Шевцова І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ПРИ ДИЗАРТРІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 265-268.

Шадюк О.І. (2020) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 242-249. ISSN 2411-4553

Шадюк О.І. та Косовецька М. (2020) РОБОТА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З СІМ’ЄЮ ЩОДО ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО РІДНИХ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 268-270.

Шадюк О.І. та Максимчук М. (2020) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРАВИЛАМИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 270-272.

Шадюк О.І. та Петріна І. (2020) ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 273-274.

Шадюк О.І. та Яковець О. (2020) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ТРАДИЦІЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 274-276.

Юрчук О.І. та Ільчук Д. (2020) ФОРМУВАННЯ БЕЗКОНФЛІКТНИХ СТРАТЕГІЙ ВЗАЄМОДІЇ У ВИХОВАНЦІВ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 284-287.

Юрчук О.І. та Дениско Я. (2020) ВИХОВАННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ У СПОРТИВНИХ ІГРАХ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 280-282.

Юрчук О.І. та Дорош І. (2020) ЗДОРОВ’ЯФОРМУЮЧІ ЗАХОДИ В ЗДО ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 282-284.

Юрчук О.І. та Кляпчук Ю. (2020) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В РУХОВОМУ РЕЖИМІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 287-289.

Юрчук О.І. та Ковалевич О. (2020) МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ТУРИЗМУ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ 6-7 РОКІВ У ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 289-292.

Юрчук О.І. та Новак І. (2020) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ЗВО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 292-294.

Янцур Л.А. та Віжевська К. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЛЮСТРАТИВНОМУ МАЛЮВАННЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 294-297.

Янцур Л.А. та Голубнюк Г. (2020) ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО РІЗНИХ ВИДІВ ВІЗУАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 299-301.

Янцур Л.А. та Голубнюк К. (2020) РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (НА МАТЕРІАЛІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ). Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 297-299.

Янцур Л.А. та Косік О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГРУПАХ ЗІ ЗМІШАНИМ ВІКОВИМ СКЛАДОМ ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 301-304.

Янцур Л.А. та Лотоцька І. (2020) ОРГАНІЗАЦІЇ МИСТЕЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 304-306.

Цей список був створений у Fri Apr 19 17:50:51 2024 EEST.