Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2024
Вгору на рівень |
Єлфімова Д.І. та Косарєва О.І. (2024) ФІЗКУЛЬТУРНІ ЗАЙНЯТТЯ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ З ООП. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 12-14.
Артюхова К.Ю. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 58-59.
Багній О.П. та Янцур Л.А. (2024) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 38-40.
Боровик С.М. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З ОДНОЛІТКАМИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.
Гаврилюк Я.О. та Горопаха Н.М. (2024) ДИТЯЧА КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 21-22.
Гуц Б.Р. та Шостак О.О. (2024) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 24-26.
Данченко А.В. та Горопаха Н.М. (2024) НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 34.
Делтува Н.Б. та Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 49-51.
Демчук Д.А. та Маліновська Н.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 48-49.
Дичківська І.М. (2024) ГУМАНІСТИЧНІ ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІДЕЇ АВТОРСЬКОЇ ШКОЛИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 43-50. ISSN 2411-4553
Коптюх Н.Є. та Косарєва О.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ЗАСОБОМ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 41-43.
Левочко О.М. та Федорова Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 22-23.
Масовець Б.С. та Павлюк Т.О. (2024) ЛОГОПЕДИЧНИЙ ТРЕНАЖЕР – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 32-34.
Осік К. та Косарєва О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНИХ ІМПУЛЬСІВ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ЗАСОБАМИ АВА ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 35.
Петренко Л.І. та Горопаха Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ СПІВПРАЦІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ СОЦІАЛЬНО НЕЗАХИЩЕНИХ КАТЕГОРІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 23-24.
Рига С. та Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 7-8.
Руденко Н.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 94-101.
Рудчик О.А. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 56-57.
Савчук В.В. та Ціпан Т.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 37-38.
Трубакова Д.П. та Маліновська Н.В. (2024) КРАЄЗНАВСТВО ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 55-56.
Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 183-191. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. та Сятиня Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19-21.
Шостак О.О. (2024) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ = DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF VOCABULARY ENRICHMENT FOR CHILDREN WITH GSU. Інноваційна педагогіка, 2024 (Т.1): Вип. 70. с. 68-70. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Шостак О.О. та Гуц Б.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЛОВНИКА В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 141-143.
Шостак О.О. та Семенюк І. (2024) РОЛЬ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ПОЕЗІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 322-325.
Шостак О.О. та Семенюк І.Ю. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень, 2024. с. 189-190.
Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЗВУКОВИМОВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс, 2024. с. 257-258.
Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ БІОЕНЕРГОПЛАСТИКИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід, 2024. с. 326-327.
Шостак О.О. та Тупкало О.А. (2024) ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 196-197.
Шостак О.О. та Тупкало О.А. (2024) ОСНОВИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Теорія модернізації в контексті сучасної світової науки, 2024. с. 184-185.
Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗВУКОВИМОВИ ПРИ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові тренд постіндустріййльного суспільства, 2024. с. 202-204.
Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації та науковий потенціал світу, 2024. с. 493-495.
Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 54-55.