Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Стаття
Bogush A. та Naida R. та Malinovska N. та Durmanenko Y. та Bubin A. (2024) THE IMPACT DUAL EDUCATION SYSTEM ON PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PRESCHOOL TEACHERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Revista EDaPECI, 2024 (№1): Vol. 24. с. 172-184. ISSN 2176-171X
Moskalenko A. та Kubitskyi S. та Dychkivska I.M. та Uliukaieva I. та Vorovka M. (2024) ADVANCING MANAGERIAL EXPERTISE THROUGH EDUCATION: COMPARATIVE UKRAINIAN AND GLOBAL PRACTICES. Journal of interdisciplinary research, 2024 (XLV): Vol.14. с. 30-36.
Єлфімова Д.І. та Косарєва О.І. (2024) ФІЗКУЛЬТУРНІ ЗАЙНЯТТЯ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ З ООП. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 12-14.
Єлфімова Д.І. та Косарєва О.І. (2024) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНИХ ЗАНЯТЬ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ З ООП. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 94-97.
Артюхова К. та Маліновська Н.В. (2024) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 17-21.
Артюхова К.Ю. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 58-59.
Багній О.. та Янцур Л.А. (2024) ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 24-27.
Багній О.П. та Янцур Л.А. (2024) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 38-40.
Близнюк О. та Павлюк Т.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР ПРИ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКАННЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 30-33.
Богдан І. та Дичківська І.М. (2024) НАПРЯМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 33-36.
Бойчук Ю. та Колупаєва А. (2024) ХАРАКТЕРИСТИКА ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 36-39.
Боровик С.М. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З ОДНОЛІТКАМИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.
Бєлова Є. та Маліновська Н.В. (2024) АЛЬТЕРНАТИВНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освти, 2024. с. 27-30.
Бєлова Є. та Маліновська Н.В. (2024) АЛЬТЕРНАТИВНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 27-30.
Войтович О.В. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЗАСОБАМИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 45-48.
Войтович О.В. та Дичківська І.М. (2024) СИСТЕМА ЗАХОДІВ ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 66-70.
Войтович О.В. та Дичківська І.М. (2024) THE PROBLEM OF EMOTIONAL STABILITY OF THE EDUCATOR IN SPECIAL INSTITUTIONS OF PRESCHOOL EDUCATION = ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. SWorldJournal, 2024 (№24(3)). с. 51-56. ISSN 2663-5712
Воронова А. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОМОТОРНИХ ВПРАВ У КОРЕКЦІЇ РОТАЦИЗМУ В ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти,, 2024. с. 48-51.
Гаврилюк Я.О. та Горопаха Н.М. (2024) ДИТЯЧА КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 21-22.
Гаркушенко А. та Косарєва Г.М. (2024) ВІДНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ ПРИ ДИТЯЧІЙ АФАЗІЇ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 60-63.
Гаєвська А.В. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ СУ-ДЖОК ТЕРАПІЇ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 58-60.
Головачик В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 63-66.
Горопаха Н.М. (2024) НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДНЕ ДОВКІЛЛЯ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 88-92.
Горопаха Н.М. (2024) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноваційна педагогіка, 2024 (Вип.76). с. 203-206. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Гранюк В. та Козлюк О.А. (2024) РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИХОВАННІ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 66-71.
Гуц Б.Р. та Шостак О.О. (2024) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 24-26.
Данченко А.В. та Горопаха Н.М. (2024) НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 34.
Делтува Н.Б. та Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 49-51.
Демчук Д. та Маліновська Н.В. (2024) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ГРАМАТИЧНИХ УМІНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 74-76.
Демчук Д.А. та Маліновська Н.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 48-49.
Джеджера К.В. (2024) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 56-66. ISSN 2411-4553
Джеджера К.В. (2024) ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ В ОНЛАЙН-ПРОСТОРІ ЯК ПРОБЛЕМА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вісник науки та освіти, 2024 (№11): 29. с. 1044-1057. ISSN 2786-6165
Дзюбук Х. та Руденко Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ПРИ РОЗЛАДАХ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 76-79.
Дичківська І.М. (2024) ГУМАНІСТИЧНІ ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІДЕЇ АВТОРСЬКОЇ ШКОЛИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 43-50. ISSN 2411-4553
Дичківська І.М. (2024) ТАМАРА ІЛЛІВНА ПОНІМАНСЬКА: ЛЮДИНА. ПЕДАГОГ. ВЧЕНИЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 12-14.
Дубасюк Х. та Косарєва О.І. (2024) КЛІНІЧНА ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИСЛАЛІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 91-94.
Зрум І. та Павлюк Т.О. (2024) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛОГОПЕДИЧНОГО ЛОТО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 104-106.
Калько Н. та Косарєва Г.М. (2024) АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ З ПРОБЛЕМ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 106-109.
Ковтонюк А. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 112-114.
Козлюк О.А. (2024) РОЛЬ І МІСЦЕ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ І КЕРІВНИЦТВО В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 114-118.
Козлюк О.А. та Вертелецька Д.І. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ІСТОРІЄЮ І КУЛЬТУРНИМИ ПАМ’ЯТКАМИ УКРАЇНИ. Future of science: innovations and perspectives, 2024. с. 403-407.
Козлюк О.А. та Гранюк В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 96-104.
Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Сіроткін М.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОДОЛАННІ АГРЕСИВНИХ ПРОЯВІВ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Вісник науки та освіти, 2024 (№5): 23. с. 998-1013. ISSN 2786-6165
Козлюк О.А. та Шевчук М.О. (2024) СИСТЕМИ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ГРАФОМОТОРНИХ НАВИЧОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК УМОВИ ГОТОВНОСТІ ЇХ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Scientific research: modern challenges and future prospects, 2024. с. 273-277.
Конончук С. та Горопаха Н.М. (2024) ПРОБЛЕМНЕ ПОЛЕ ФОРМУВАННЯ У ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 118-121.
Коптюх Н.Є. та Косарєва О.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ЗАСОБОМ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 41-43.
Коптюх Н.Є. та Косарєва О.І. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ЗАСОБОМ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 121-124.
Косарєва Г.М. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗВУКО-СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 124-127.
Косарєва Г.М. (2024) ГУМАНІСТИЧНА ФУНКЦІЯ ПЕДАГОГІКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК ПРОЯВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ТА ІНТЕРЕСІВ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 198-200.
Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ. Перспективи розвитку науки, освіти і суспільства в контексті євроінтеграції, 2024 (Ч. 1). с. 9-11.
Коцюбайло І. та Шостак О.О. (2024) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 127-130.
Кривичун Д. та Павлюк Т.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИМОВНОЇ (ЗВУКОВОЇ) СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 130-133.
Кривчук О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 134-137.
Кузьмич Г. та Маліновська Н.В. (2024) ПАЛЬЧИКОВІ ІГРИ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ ГРАФОМОТОРНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 141-144.
Кузьмич Н. та Дичківська І.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЗВУКОВИМОВИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РИНОЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 144-147.
Кукуруза О. та Дичківська І.М. (2024) ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОМПОНЕНТІВ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 147-150.
Кунденчук Н. та Федорова Н.В. (2024) РОЗВИТОК ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ОНТОГЕНЕЗІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 138-141.
Кушнір М. та Горопаха Н.М. (2024) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 150-153.
Левочко О.М. та Федорова Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 22-23.
Левчук А.І. та Дичківська І.М. (2024) ЛОГОРИТМІКА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ І КОРЕКЦІЇ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 153-156.
Луценко А. та Косарєва Г.М. (2024) КОРЕКЦІЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РОЗЛАДОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ЗАСОБАМИ НАТУРАЛІСТИЧНИХ ПОВЕДІНКОВИХ ПІДХОДІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 159-161.
Макарчук М. та Руденко Н.М. (2024) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З РАС ЗАСОБАМИ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 162-165.
Маліновська Н.В. (2024) ЕЙДЕТИКА ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 58-60.
Маліновська Н.В. (2024) МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти, 2024. с. 108-112.
Маліновська Н.В. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У КУЛЬТУРНО-ГЕОГРАФІЧНИЙ КОНТЕКСТ РІВНЕНЩИНИ. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка, 2024: Вип. 18. с. 32-38.
Маліновська Н.В. (2024) ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ СУПРОВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, 2024. с. 395-398.
Маліновська Н.В. (2024) РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ В ДІТЕЙ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ. Реалії та пріоритети розвитку науки та освіти, 2024. с. 32-34.
Манчук Р. та Козлюк О.А. (2024) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ОДНОЛІТКАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 166-170.
Мартинюк О. та Дичківська І.М. (2024) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 170-173.
Марчук Г.В. (2024) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 173-176.
Марчук Г.В. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНО СПРЯМОВАНОГО СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2024: Вип.1. с. 329-334.
Марчук Г.В. (2024) РОЛЬ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ СПАДЩИНИ ПРОФЕСОРА Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ У РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. SWorldJournal, 2024: Is.24(3). с. 37-44. ISSN ISSN 2663-5712
Марчук Г.В. (2024) ВНЕСОК ПРОФЕСОРА ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ У РОЗВИТОК ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 68-74.
Масовець Б.С. та Павлюк Т.О. (2024) ЛОГОПЕДИЧНИЙ ТРЕНАЖЕР – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 32-34.
Мельник М. та Горопаха Н.М. (2024) МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 181-184.
Мельник Н. та Дичківська І.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗПР. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 184-186.
Назарчук А. та Дичківська І.М. (2024) СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ДИСГРАФІЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 186-190.
Осік К. та Косарєва О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНИХ ІМПУЛЬСІВ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ЗАСОБАМИ АВА ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 35.
Осік К. та Косарєва О.І. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ АВА-ТЕРАПІЇ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНИХ ІМПУЛЬСІВ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 198-201.
Павленко Н. та Козлюк О.А. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ЯК ОДНА З АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 204-207.
Павлюк Т.О. (2024) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 207-210.
Панфелюк О. та Колупаєва А. (2024) СУТНІСТЬ ДИЗАРТРІЇ ЯК РІЗНОВИДУ МОВЛЕННЄВОГО ДИЗОНТОГЕНЕЗУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіт, 2024. с. 210-213.
Петренко Л.І. та Горопаха Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ СПІВПРАЦІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ СОЦІАЛЬНО НЕЗАХИЩЕНИХ КАТЕГОРІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 23-24.
Петришина В. та Руденко Н.М. (2024) РОЛЬ ЛОГОРИТМІКИ У ПОДОЛАННІ ЗАЇКАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 213-217.
Полюхович Н. та Дичківська І.М. (2024) КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 222-225.
Рибак І. та Дичківська І.М. (2024) КОРЕКЦІЙНО - ЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ З МОТОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 228-231.
Рига С. та Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 7-8.
Романюк Н. та Руденко Н.М. (2024) НАПРЯМИ РОБОТИ ІРЦ З РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 234-237.
Руденко Н.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 94-101.
Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ РЕАКЦІЙ НА ТРАВМАТИЧНУ ПОДІЮ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 237-241.
Руденко Н.М. (2024) ФОРМИ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. 247-250..
Руденко Н.М. та Перепечай Т.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇЇ КОРЕКЦІЇ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Experimental and Theoretical Research in Modern Science, 2024 (192). с. 62-66. ISSN ISBN 978-5-368-01372-5
Рудчик О.А. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 56-57.
Рудчик О.А. та Маліновська Н.В. (2024) МОВЛЕННЄВІ ВПРАВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 241-244.
Савчук В.В. та Ціпан Т.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 37-38.
Семкович Х. та Дичківська І.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО ПОДОЛАННЯ РИНОЛАЛІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 246-250.
Синяк О. та Павлюк Т.О. (2024) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 250-253.
Скрипнюк А. та Маліновська Н.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 256-259.
Сміцька О.В. та Боровець О.В. (2024) МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 88-90.
Сіроткін М. та Косарєва О.І. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 253-256.
Ткаченко Л.П. та Гнатовська К.С. та Горопаха Н.М. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ Й ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Академічні візії, 2024: Вип. 30. с. 1-12.
Трубакова Д.П. та Маліновська Н.В. (2024) КРАЄЗНАВСТВО ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 55-56.
Трубакова Д.П. та Маліновська Н.В. (2024) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 277-279.
Тушич А. та Косарєва Г.М. (2024) СЕНСОРНА ІНТЕГРАЦІЯ ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. 279-28/2.
У Сянь та Боровець О.В. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 115-117.
Усачик О. та Козлюк О.А. (2024) АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 282-284.
Холодніцька К. та Дичківська І.М. (2024) РОЗВИТОК ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 286-289.
Хомич Н. та Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 289-292.
Чирук І. та Дичківська І.М. (2024) АГРАМАТИЗМ: ОСОБЛИВОСТІ ПОРУШЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 295-298.
Чумак І.М. та Горопаха Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 298-301.
Шадюк О.І. та Савчук С.П. (2024) ЛОГОПЕДИЧНА ЛЯЛЬКА – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ. International scientific-practical conference “Science, education, technology and society in the context of globalization”, 2024. с. 5-8.
Шадюк О.І. та Хомич Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Трансформація освіти в контексті процесів глобалізації, 2024. с. 62-70.
Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 183-191. ISSN 2411-4553
Шадюк (Падалка) О.І. (2024) ДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 301-304.
Шадюк (Падалка) О.І. та Бабенко О.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих, 2024. с. 102-105.
Шадюк (Падалка) О.І. та Бібко Т.І. (2024) РУХОВА АКТИВНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ПОВНОЦІННОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Global Issues and Decisions, 2024. с. 36-38.
Шадюк (Падалка) О.І. та Кривчук О.С. (2024) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВПО ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ. Реалії та пріоритети розвитку науки та освіти, 2024. с. 34-38.
Шадюк (Падалка) О.І. та Сятиня Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19-21.
Шадюк (Падалка) О.І. та Яковець Д.Р. (2024) ПРОБЛЕМА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ. Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих, 2024. с. 106-110.
Швед С. та Козлюк О.А. (2024) СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 304-307.
Шевчук М. та Козлюк О.А. (2024) РОЗВИТОК ГРАФОМОТОРНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ОДНА ІЗ УМОВ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 307-312.
Шостак О.О. (2024) ЗНАЧЕННЯ МОВНОГО ЕТИКЕТУ В СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 312-315.
Шостак О.О. (2024) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ = DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF VOCABULARY ENRICHMENT FOR CHILDREN WITH GSU. Інноваційна педагогіка, 2024 (Т.1): Вип. 70. с. 68-70. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Шостак О.О. та Гуц Б.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЛОВНИКА В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 141-143.
Шостак О.О. та Семенюк І. (2024) РОЛЬ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ПОЕЗІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 322-325.
Шостак О.О. та Семенюк І.Ю. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень, 2024. с. 189-190.
Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЗВУКОВИМОВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс, 2024. с. 257-258.
Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ БІОЕНЕРГОПЛАСТИКИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід, 2024. с. 326-327.
Шостак О.О. та Тупкало О.А. (2024) ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 196-197.
Шостак О.О. та Тупкало О.А. (2024) ОСНОВИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Теорія модернізації в контексті сучасної світової науки, 2024. с. 184-185.
Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗВУКОВИМОВИ ПРИ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові тренд постіндустріййльного суспільства, 2024. с. 202-204.
Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації та науковий потенціал світу, 2024. с. 493-495.
Шулякова І. та Федорова Н.В. (2024) ФОРМИ СПІВПРАЦІ ЛОГОПЕДА З ВИХОВАТЕЛЯМИ ТА БАТЬКАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 315-318.
Юрим О. та Косарєва Г.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ МОТОРНОЇ АЛАЛІЇ ЯК ТЯЖКОГО МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 318-321.
Юрчук О.І. та Юрчук О.С. (2024) СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 168-179. ISSN 2411-4553
Яворська О. М. (2024) ВПЛИВ ФФНМ НА ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВИМОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 322-324.
Янцур Л.А. (2024) СТВОРЕННЯ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 180-189. ISSN 2411-4553
Янчук О.О. та Янцур Л.А. (2024) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ 2-4 РОКІВ ТЕХНІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК В ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 324-327.
Яремчук У. та Горопаха Н.М. (2024) СВІТОГЛЯД: ОСНОВИ ТА ПЕРЕДУМОВИ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 328-330.
Ярмолюк А.О. та Дичківська І.М. (2024) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ МАСАЖУ В КОРЕКЦІЙНО-МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 330-334.
Ярославська М. та Руденко Н.М. (2024) КОРЕКЦІЯ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС ЗАСОБАМИ ВЕРБАЛЬНО - ПОВЕДІНКОВОЇ КАРТИ VB - MAPP (М.САНДБЕРГА). Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 334-337.
Ярощук І. та Дичківська І.М. (2024) МЕТОД М. МОНТЕССОРІ У РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 337-339.
Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 54-55.
Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) РОЛЬ ТЕАТРАЛЬНИХ ЕТЮДІВ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 339-342.
Навчальні матеріали
Горопаха Н.М. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СПЕЦМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА". [Навчальні матеріали]
Горопаха Н.М. (2024) ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. [Навчальні матеріали]
Горопаха Н.М. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ». [Навчальні матеріали]
Косарєва Г.М. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Гаєвська А.В. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ З НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН "ЛОГОПЕДІЯ", "ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ". [Навчальні матеріали]
Руденко Н.М. (2024) ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ. [Навчальні матеріали]
Шостак О.О. (2024) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ, ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІН "ЛОГОПЕДІЯ З МЕТОДИКОЮ". [Навчальні матеріали]