Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти" та рік: 2020
![]() | Вгору на рівень |
Буцяк В.І. та Смаль-Стоцька І.М. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 210-216.
Гапон Л. та Дзвінка Р.І. (2020) ТРАДИЦІЙНИЙ СПІВ ТА СУЧАСНЕ ФОЛЬКЛОРНЕ ВИКОНАВСТВО. Етномузика, 2020 (Ч.16). с. 189-206.
Гарлайчук О.В. (2020) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАВСЬКО-ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СКРИПАЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 5-10.
Гедьфалві Т.І. (2020) РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СЛУХУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ КАРПАТСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 216-222.
Гумінська О.О. (2020) МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ВЕРБАЛЬНІЙ ФОРМІ. Мистецтво та освіта, 2020 (№4). с. 9-20.
Гумінська О.О. (2020) ТЕХНОЛОГІЯ САМОВИРАЖЕННЯ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ КОЛЕКТИВНОГО МУЗИКУВАННЯ. Мистецтво та освіта, 2020 (№3). с. 20-26.
Гумінська О.О. (2020) BTHVN 2020. РИТМІЧНЕ РОНДО «БЕТХОВЕН». Мистецтво та освіта, 2020 (№4). с. 30-35.
Гумінська О.О. та Мельничук Д. та Будерацька А. та Дубатовка В. (2020) BTHVN2020 – Музичні вітання з Бетховеном. Мистецтво та освіта, 2020 (№3): 97. с. 63.
Дзвінка Р.І. (2020) ЩЕ НЕ ВМЕРЛА УКРАЇНИ. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне.
Дзвінка Р.І. (2020) ОЙ ТАМ ЗА ЛІСОЧКОМ. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне.
Кобилянська К.О. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 222-228.
Кривчук І.П. (2020) НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ЯК СЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 228-234.
Крусь О.П. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА МЕТОДИКА НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ НАРОДНОПІСЕННОЇ ТВОРЧОСТІ. Молодь і ринок, 2020 (№ 2): (181). с. 157-162.
Мазур Д.В. (2020) СТАН РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 11-16.
Прищепа Т.Б. (2020) ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ МУЗИКАНТА-МУЛЬТИІНСТРУМЕНТАЛІСТА БОГДАНА ПРИЩЕПИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 161-165.
Солдатенко А.Л. та Радковська Л.М. (2020) РОЗВИТОК ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ НАВИЧОК УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 241-247.
Столярчук Б.Й. (2020) УЛЯНА КОТ – МАЙСТРИНЯ, БЕРЕГИНЯ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 172-175.
Тарчинська Ю.Г. (2020) WAYS OF FORMING THE TECHNIQUE OF SOUND PRODUCTION IN THE INTERPRETATION OF MULTI-STYLE PIANO MUSIC. In: Integration of traditional and innovative scientific researches: global trends and regional aspect. Baltija Publishing, с. 185-216.
Томчук О.В. та Крижановська Т.І. (2020) РОЗВИТОК СТИЛЬОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ 8-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "МИСТЕЦТВО". Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 247-254.
Цапун Р.В. (2020) МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМ ФОЛЬКЛОРНИМ АНСАМБЛЕМ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 254-260.
Шихова Г.І. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 260-267.