Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти" та рік: 2020
![]() | Вгору на рівень |
Розділ Книги
Тарчинська Ю.Г. (2020) WAYS OF FORMING THE TECHNIQUE OF SOUND PRODUCTION IN THE INTERPRETATION OF MULTI-STYLE PIANO MUSIC. In: Integration of traditional and innovative scientific researches: global trends and regional aspect. Baltija Publishing, с. 185-216.
Стаття
Буцяк В.І. та Смаль-Стоцька І.М. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 210-216.
Гапон Л. та Дзвінка Р.І. (2020) ТРАДИЦІЙНИЙ СПІВ ТА СУЧАСНЕ ФОЛЬКЛОРНЕ ВИКОНАВСТВО. Етномузика, 2020 (Ч.16). с. 189-206.
Гарлайчук О.В. (2020) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАВСЬКО-ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СКРИПАЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 5-10.
Гедьфалві Т.І. (2020) РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СЛУХУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ КАРПАТСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 216-222.
Гумінська О.О. (2020) МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ВЕРБАЛЬНІЙ ФОРМІ. Мистецтво та освіта, 2020 (№4). с. 9-20.
Гумінська О.О. (2020) ТЕХНОЛОГІЯ САМОВИРАЖЕННЯ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ КОЛЕКТИВНОГО МУЗИКУВАННЯ. Мистецтво та освіта, 2020 (№3). с. 20-26.
Гумінська О.О. (2020) BTHVN 2020. РИТМІЧНЕ РОНДО «БЕТХОВЕН». Мистецтво та освіта, 2020 (№4). с. 30-35.
Гумінська О.О. та Мельничук Д. та Будерацька А. та Дубатовка В. (2020) BTHVN2020 – Музичні вітання з Бетховеном. Мистецтво та освіта, 2020 (№3): 97. с. 63.
Кобилянська К.О. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 222-228.
Кривчук І.П. (2020) НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК ЯК СЕРЕДОВИЩЕ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 228-234.
Крусь О.П. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА МЕТОДИКА НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ НАРОДНОПІСЕННОЇ ТВОРЧОСТІ. Молодь і ринок, 2020 (№ 2): (181). с. 157-162.
Мазур Д.В. (2020) СТАН РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 11-16.
Прищепа Т.Б. (2020) ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ МУЗИКАНТА-МУЛЬТИІНСТРУМЕНТАЛІСТА БОГДАНА ПРИЩЕПИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 161-165.
Солдатенко А.Л. та Радковська Л.М. (2020) РОЗВИТОК ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ НАВИЧОК УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 241-247.
Столярчук Б.Й. (2020) УЛЯНА КОТ – МАЙСТРИНЯ, БЕРЕГИНЯ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 172-175.
Томчук О.В. та Крижановська Т.І. (2020) РОЗВИТОК СТИЛЬОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ 8-11 КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "МИСТЕЦТВО". Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 247-254.
Цапун Р.В. (2020) МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМ ФОЛЬКЛОРНИМ АНСАМБЛЕМ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 254-260.
Шихова Г.І. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 260-267.
Інше
Дзвінка Р.І. (2020) ЩЕ НЕ ВМЕРЛА УКРАЇНИ. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне.
Дзвінка Р.І. (2020) ОЙ ТАМ ЗА ЛІСОЧКОМ. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне.